Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Company
Autoři:
Řezníček, Michal ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti. Práce je rozdělena do tří částí, na teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se práce zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, které souvisí s tématem mé práce. Analytická část se zabývá představením společnosti a analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě provedené analýzy jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingového mixu a s tím související informovanost o společnosti a propagaci jejich produktů.
This Master´s thesis deals with the marketing mix of the company. My thesis is divided into three parts - theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part focuses on explanation of basic concepts related to my work. The analytical part is about the introduction of the company and analysis of individual methods of marketing mix. Based on the analysis, various proposals are suggested to improve the marketing mix and to raise the brand awareness for the products of the company.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace.; Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192070