Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie produktu
Přichystalová, Romana ; Přichystalová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikační strategie svatebního salonu La Queen. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která slouží pro přiblížení dané problematiky. Ve druhé části práce je obsažena analýza současného stavu svatebního salonu, která je zakončena vlastním průzkumem, kde byly vyhodnoceny zveřejněné dotazníky. Hlavním cílem diplomové práce je, na základě provedených analýz a zpracovaných dostupných informací z vlastního průzkumu, navrhnout soubor opatření vedoucích k formulaci vhodné marketingové komunikační strategie produktu vybrané firmy.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Přichystalová, Romana ; Baláčová, Dita (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami Wellness hotelu Ohrada. Práce dále obsahuje sestavení dotazníku a jeho následnou implementaci v hotelu. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje základní pojmy a techniky jednotlivých marketingových analýz. Ve výsledku práce, na základě zodpovězených a zpracovaných dotazníků, je řešena problematika nespokojenosti zákazníků a doporučena řešení vedoucí ke zvýšení celkové úrovně společnosti.
Komunikační strategie produktu
Přichystalová, Romana ; Přichystalová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikační strategie svatebního salonu La Queen. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která slouží pro přiblížení dané problematiky. Ve druhé části práce je obsažena analýza současného stavu svatebního salonu, která je zakončena vlastním průzkumem, kde byly vyhodnoceny zveřejněné dotazníky. Hlavním cílem diplomové práce je, na základě provedených analýz a zpracovaných dostupných informací z vlastního průzkumu, navrhnout soubor opatření vedoucích k formulaci vhodné marketingové komunikační strategie produktu vybrané firmy.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Přichystalová, Romana ; Baláčová, Dita (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami Wellness hotelu Ohrada. Práce dále obsahuje sestavení dotazníku a jeho následnou implementaci v hotelu. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje základní pojmy a techniky jednotlivých marketingových analýz. Ve výsledku práce, na základě zodpovězených a zpracovaných dotazníků, je řešena problematika nespokojenosti zákazníků a doporučena řešení vedoucí ke zvýšení celkové úrovně společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.