Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje rodinného podniku zabývajícího se výrobou tanečních kostýmů
Prokešová, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám konkrétní společností, jejíž hlavní činnost podnikání je výroba tanečních kostýmů. Závěrečná práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska marketingové komunikace. Zaměřuje se na podporu prodeje, reklamu a komunikaci v místě prodeje. Druhá část, praktická, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní firmu. Věnuje se současné marketingové situaci ve firmě a v závěru této bakalářské práce je navržena nová marketingová kampaň.
Návrh řešení dvojí kvality potravin pomocí technologie Blockchain
Kopec, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom nasadenia a princípu fungovania systému za- loenom na technológií blockchain, ktor by iastone eliminoval problém dvojitej kvality potravín v EÚ. Teoretická as je zameraná na vysvetlenie princípov techno- lógie blockchain, anal zu problému, EÚ trhu a súasn ch rieöení. Praktická as sa venuje samotnému návrhu systému.
Podnikatelský plán
Kalás, Jakub ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca je tvorená s cieľom zhotoviť podnikateľský plán, ktorého predmetom je založenie spoločnosti pôsobiacej vo výrobno-obchodnej sfére. Práca definuje základné, ale aj širšie skutočnosti a okolnosti vzniku spoločnosti ako po právnej tak po manažérskej a technickej stránke. Tieto pojmy, požiadavky a plány budú podniku slúžiť k jeho vzniku a následnej realizácií. Obsahom sú analýzy stavu, výpočty a kalkulácie spolu s návrhy na riešenia, ktoré pomôžu podniku realizovať sa a vyvíjať sa.
Značka kvality Životnost plus
BRABCOVÁ, Kristýna
Pozornost spotřebitelů při nákupu produktů dlouhodobé spotřeby se jejich pozornost zaměřuje především na životnost. Projektem, který v České republice prezentuje tzv. značky kvality, patří Program Česká kvalita. Ve své bakalářské práci se zabývám kvalitou výrobků, zejména jejich životností, a dále značkou kvality Životnost plus. Cílem bylo zjistit postoj spotřebitelů k životnosti produktů obecně, které výrobky vnímají negativně z titulu neúměrně krátké životnosti, jak nahlížejí na existenci tzv. kazítek ve výrobcích.
Proměny turistické nabídky v krajích Česka v letech 2009-2018 na základě podkladů z profesního časopisu COT
Nekola, Petr ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Nekolný, Lukáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit proměny turistické nabídky a turistických produktů v krajích Česka v letech 2009-2018. Představeny a porovnány jsou definice cestovního ruchu, problematiky potenciálu cestovního ruchu, rizikových faktorů pro cestovní ruch a trendů v cestovním ruchu. Provedena je analýza typologie a forem cestovního ruchu na základě rešerše článků z časopisu COT pomocí jednoduché deskriptivní statistiky a grafickým znázorněním v metodě word clouds. Rozdělení regionální diferenciace formy cestovního ruchu je vytvořeno na základě analýzy obvyklých témat v časopisu COT pro jednotlivé roky. Zásadním zjištěním je, že se turistická nabídka v čase mění, ale některé formy a témata se neustále opakují, jako je městský cestovní ruch, aktivní dovolená, projekty cestovního ruchu, lázeňská turistika, domácí a příjezdový cestovní ruch. Klíčová slova - kraje Česka, nabídka, produkty, cestovní ruch.
Účinky léčivých rostlin na lidský organismus
Škrdlová, Kamila ; Hlaváčová, Lucie (vedoucí práce) ; Skýbová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na léčivé rostliny, jejich využití a účinky při léčení běžných onemocnění. V práci jsou shrnuty některé účinky léčivých látek obsažených v rostlinách a byliny, které je vhodné použít při vybraných nemocech. Výzkumná část se zabývá mapováním metod léčení a výrobou bylinných produktů mezi vysokoškolskými studenty. Diplomová práce také zjišťuje, jestli se přiklání studenti k používání více bylinné léčby nad klasickými farmaceutickými léky, a zda jsou dle nich dostupné informace ve školách dostačující. KLÍČOVÁ SLOVA léčivé rostliny, rostlinné účinné látky, byliny, produkty, fytoterapie
Výpočet RPSN ve stavebním spoření jako úvěrovém produktu
VOLF, Tomáš
Cílem této práce bylo porovnat různé nabídky a pro několik případů spočítat hodnotu RPSN u několika typů úvěrů. Provedl jsem výpočty u úvěru ze stavebního spoření, překlenovacího úvěru, zajištěného úvěru a dvou druhů hypoték. Na závěr mé práce jsou výsledky zpracovány, zhodnoceny a podle hodnoty RPSN je stanoveno pořadí jednotlivých typů úvěrů. Cílem je zajistit lepší informovanost, větší přehled o finančním trhu a současně pomoci při rozhodování, v jaké situaci o jaký úvěr zažádat.
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
HOLAROVÁ, Kristýna
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitel vnímá Fairtradovou značku. Dalším cílem je zjistit jaké produkty spotřebitel nakupuje a zda je pro něj důležitá udržitelná spotřeba. Tohoto cíle je dosaženo pomocí dotazníkového šetření. Fair trade pojednává o správném přístupu k producentům ze zemí globálního jihu. Snaží se zamezit vykořisťování především pěstitelů a dětské práci. Jedná se o globálně používanou značku, preferovanou především ve vyspělých zemích Evropy a Severní Ameriky. Ve své podstatě je součástí ekologického zemědělství a udržitelného rozvoje. Hlavním poslání značky je, aby pěstitelé dostávali odpovídající odměnu, která je vyšší než náklady na pěstování či výrobu. Současný cíl značky je, aby zákazník nekupoval zboží kvůli logu Fair trade, ale aby si uvědomoval, že je důležité podporovat udržitelný rozvoj.
Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Čermák, Petr ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Bakalářská práce "Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism" pojednává o roli informačního centra a marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu státní příspěvkové organizace CzechTourism. V práci bude popsáno fungování agentury, zejména její marketingová činnost v oblasti propagace České republiky, jako zájmové destinace cestovního ruchu. V úvodní části práce budou uvedeny obecné informace o marketingu v oblasti cestovního ruchu. V další části práce bude popsána samotná Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism, která bude zahrnovat základní údaje o agentuře, včetně agenturou používané komunikační formy, marketingovou koncepci, marketingovou strategii, swot analýzu destinace a další formy marketingu CzechTourism. V závěru práce budou představena zastoupení Czech Tourism v zahraničí a budou uvedeny výsledky z vlastního výzkumu, který se zabývá otázkami činnosti organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.