Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trvalá udržitelnost a podniková strategie: Případová studie společnosti v automobilovém průmyslu.
Kovalová, Tereza ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
Práce popisuje koncept trvalé udržitelnosti a její zakomponování do strategie společnosti, v případě automobilového průmyslu. Pro ověření teorie, práce také obsahuje případovou studii francouzské společnosti vyrábějící automobilové komponenty.
Strategická analýza podniku drogerie Deštná
Mašková, Jana ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice strategické analýzy malého podniku z maloobchodního prostředí. Pomocí vhodně zvolených metod vzhledem k charakteristice podniku zkoumá vnější a vnitřní prostředí podniku, drogerie Deštná. Cílem práce je na základě těchto analýz popsat současný stav podniku a jeho pozici na trhu a v závěru navrhnout některá možná opatření vyplývající z analýzy, která jsou primárně zaměřená na udržení pozice na trhu.
Analýza firemní kultury ČEZ a.s.
Šabatková, Jana Daniela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Práce Analýza firemní kultury ČEZ a.s. mapuje nástroje a analyzuje procesy interní komunikace, které jsou hybatelem podnikové strategie a formují firemní kulturu podniku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část práce se věnuje teoretickým přístupům firemní kultury a interní komunikace, zahrnuje jejich definice, implementaci i využívané nástroje na základě literárních rešerší tuzemských i zahraničních akademiků a praktiků korporátní komunikace a PR. Druhá část práce se zaměřuje na faktický popis fungování firemní kultury, procesy, které na její utváření mají vliv, a především pak na analýzu postoje podniku ČEZ a.s. vůči firemní kultuře a efektivitu její praktické implementace skrze kanály interní komunikace. Syntéza analýz nabízí doporučení na zlepšení řízení procesů formujících firemní kulturu ve zkoumaném podniku.
Strategické řízení podniku
Zika, Ondřej ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením vybraného podniku. Jejím cílem je návrh strategie založené na výstupech vypracovaných analýz. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány základní pojmy spojené s tématem práce. Konkrétně se jedná o pojmy z oblasti strategie a strategického řízení, hierarchie řízení a strategií v podniku, strategického myšlení, konkurenční výhody a procesu tvorby podnikové strategie. Teoretické poznatky z této kapitoly jsou dále použity v části praktické. V praktické části je nejprve charakterizován vybraný podnik, poté jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a na základě jejich výstupů je provedena SWOT analýza. Dále jsou zde také analýzovány zájmové skupiny. Na závěr práce jsou poznatky získané z dílčích analýz použity při návrhu dvou variant podnikové strategie, z nichž je po zhodnocení zvolena ta vhodnější.
Návrh marketingového plánu
Jeleníková, Judita ; Sklalický, Ivo (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu marketingového plánu pro společnost Hotel Slovan a. s. Cílem mé práce je najít cestu ke zviditelnění hotelu na trhu a zvýšit spokojenost zákazníků s nabízenými službami pomocí vhodných marketingových strategií.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy of Company
Nguyen, Anh Khoa ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The focus of the master thesis is to propose the most appropriate business strategy of Jolla’s entry to the Czech smart device market. Defining the theory of internationalization and related international business strategy establishes an important basis for analysis of Jolla’s entry process. In the end the focus will be shifted towards the proposal of the suitable business strategy for entering and operating on the market.
Návrh podnikatelského plánu založení penzionu v Rakousku
Robotková, Natálie ; Švestková, Lucie (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu založení penzionu v Rakousku. V první části jsou zpracována teoretická východiska, na něž navazuje analýza trhu a marketingový průzkum. Na základě těchto získaných informací je v návrhové části vytvořen konkrétní podnikatelský plán, jenž definuje podmínky a šanci pro jeho úspěšnou realizaci.
Hodnocení výkonnosti podniku
Plachá, Radka ; Čížek, Zdeněk (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení výkonnosti společnosti NEPA, spol. s.r.o. Teoretická část práce zahrnuje vymezení pojmu výkonnost podniku a představení přístupu k jejímu hodnocení. Dále je v této části uveden popis vybraných typů strategických analýz. V analytické části je obsaženo představení společnosti, její hlavní podnikatelské činnosti, strategická a finanční analýzy, které slouží k zachycení a popisu součastného stavu a také jako podklad pro navržení konceptu Balanced Scorecard. Na základě těchto podkladů je zpracován návrh implementace konceptu Balanced Scorecard analyzované společnosti, který je v závěru doplněn o příslušné návrhy.
Návrh implementace metody Balanced Scorecard ve společnosti
Lojdová, Marie ; Bühn, František (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem implementace metody Balanced Scorecard ve společnosti. Cílem práce je zvýšení efektivity strategického řízení, čehož bude dosaženo právě správnou implementací této metody. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy oblasti strategického řízení společnosti a dále je popsána metoda BSC, postup její implementace a rizika. Praktická část je zaměřena na tvorbu strategie firmy a implementaci modelu BSC v konkrétní společnosti. Jako pomocný nástroj pro rozhodování managementu byl vytvořen model fuzzy a poté veden dialog s fuzzy expertním systémem.
Analýza informačního systému firmy a návrh změn
Katolický, Vít ; Dvořák,, Jaromír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
V dnešní době je informační systém stále důležitější částí podniku, včetně těch nejmenších firem. Cílem této práce je zhodnotit stávající informační systém používaný ve firmě KAC, spol. s r.o., analyzovat jeho nedostatky a slabá místa, navrhnout vylepšení a vybrat vhodné řešení, které povede k vylepšení samotného systému, a tím i ke zvýšení výkonnosti firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.