Název:
Návrh marketingového plánu
Překlad názvu:
Proposal of marketing plan
Autoři:
Jeleníková, Judita ; Sklalický, Ivo (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Moje bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu marketingového plánu pro společnost Hotel Slovan a. s. Cílem mé práce je najít cestu ke zviditelnění hotelu na trhu a zvýšit spokojenost zákazníků s nabízenými službami pomocí vhodných marketingových strategií.
My thesis deals with creating a marketing plan for the Hotel Slovan. The aim of my work is to find a way to give a visibility to the hotel market and increase the customer satisfaction with the offered services through appropriate marketing strategy.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; podniková strategie; situační analýza; corporate strategy.; Marketing; marketing mix; marketing plan; promotion; situation analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11396