|
Návrh změn marketingové komunikace vybrané neziskové organizace
Savićová, Sandra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrhy změn v marketingové komunikaci neziskové organizace Dnes pomáhám z.s. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části josu popsány základní marketingové pojmy. Druhá část se věnuje analýze současného stavu organizace. Na základě získaných poznatků jsou v poslední části práce vypracovány návrhy změn, které by měly vest k efektivnější marketingové komunikaci organizace.
|
|
Zhodnocení hospodaření vybrané neziskové organizace
Kondler, Jan ; Navrátilová, Marta (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zhodnocení hospodaření vybrané neziskové organizace, Správy majetku města Chropyně. První část práce obsahuje teoretická východiska práce zaměřená na příspěvkové organizace. Druhá část se zabývá analýzou nákladů a výnosů organizace mezi lety 2019 až 2023 a posuzuje tyto náklady a výnosy pomocí ukazatelů modifikované finanční analýzy. Ve třetí části jsou představeny návrhy na snížení nákladů a zvýšení výnosů organizace.
|
|
Doplňková činnost jako vedlejší zdroj příjmů
ZÁSTĚROVÁ, Jaroslava
Tato bakalářská práce charakterizuje základní pojmy spojené s neziskovými organizacemi. Popisuje používané druhy finančních zdrojů neziskových organizací v České republice, zejména příspěvkových organizací zřízenými územně samosprávnými celky. Práce představuje charakteristiku vybrané neziskové organizace a popisuje její aktivity v doplňkové činnosti. Práce analyzuje stávající systém financování vybrané neziskové organizace se zaměřením se na doplňkovou činnost. Zpracovává horizontální a vertikální analýzu doplňkové činnosti na základě údajů poskytnutých příspěvkovou organizací, Akademie Světlá nad Sázavou, střední škola a vyšší odborná škola, a vyhodnocuje její výsledky. Práce je zakončena zhodnocením významu této doplňkové činnosti a možnými návrhy změn stávajícího systému financování v rámci doplňkové činnosti. Výsledné návrhy pomohou příspěvkové organizaci provést změny v její doplňkové činnosti, tak aby navýšila své celkové příjmy.
|
|
Management sportovních klubů
BEROUNSKÁ, Zuzana
Tato bakalářská práce na téma "Management sportovních klubů" se zaměřuje na management dvou konkrétních házenkářských klubů, DKH Slavoj Žirovnice a Házené Jindřichův Hradec. Cílem této práce je zhodnotit management dvou zmíněných klubů a navrhnout doporučení pro zlepšení jejich současného stavu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením a objasněním základních pojmů z oblasti managementu, managementu sportu, specifikami neziskových organizací a dopadem pandemie COVID-19 na sportovní průmysl. Praktická část je zaměřena na charakteristiku a analýzu současného stavu obou klubů prostřednictvím dotazníkového šetření pro hráčky klubů a strukturovaných rozhovorů s vedeními klubů. Na základě využitých metod jsou formulována doporučení pro oba kluby, která při implementaci a zavedení mohou vést ke zlepšení jejich fungování. Práce dále porovnává oba kluby a při porovnávání je využita metoda benchmarkingu.
|
|
Návrh vnitropodnikových směrnic pro vedení účetnictví v příspěvkové organizaci
Jedonová, Radana ; Smisitelová, Jana (oponent) ; Beranová, Michaela (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vnitropodnikových směrnic pro vedení účetnictví příspěvkové organizace. V úvodní části je provedena analýza legislativních požadavků souvisejících s danou problematikou. Dále práce analyzuje již vypracované účetní směrnice organizace a poukazuje na jejich reálné nedostatky. Cílem práce je zefektivnění, aktualizace a zlepšení účetních směrnic. V závěrečné části bakalářské práce jsou vypracované nové účetní směrnice potřebné pro vnitřní řízení organizace.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie spolku
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
|
|
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Janošík, Viktor ; Skoumal,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového řízení vybraného golfového klubu – občanského sdružení. Jedná se o analýzu současného stavu využití marketingu v řízení golfového klubu a nalezení vhodných způsobů nápravných řešení v dané oblasti, která povedou k naplnění poslání klubu a zajistí rozvoj a fungování golfového klubu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou vymezeny cíle a metody práce. V druhé části se zmiňuji o teoretických poznatcích, které jsou základem pro další části práce. V třetí části se následně zaměřuji na analýzu sdružení a jeho okolí. V poslední části jsou uvedeny konkrétní návrhy marketingových činností klubu vedoucí k dosažení stanovených cílů.
|
|
Zhodnocení hospodaření vybrané organizace veřejného sektoru
Vargová, Iveta ; Rous, Pavel (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení hospodaření vybrané organizace se sociálním programem, G-centrum Mikulov, příspěvková organizace. První část práce se zabývá metodami zpracování a cíli práce. V dalších částech je zpracovaná základní teorie, analýza nákladů a výnosů a částečná modifikovaná finanční analýza. Závěrem bakalářské práce je zhodnocení hospodaření organizace a vlastní návrhy řešení.
|
| |