Název:
Návrh změn marketingové komunikace vybrané neziskové organizace
Překlad názvu:
Proposal for Changes in Marketing Communication of a Selected Non-Profit Organization
Autoři:
Savićová, Sandra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrhy změn v marketingové komunikaci neziskové organizace Dnes pomáhám z.s. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části josu popsány základní marketingové pojmy. Druhá část se věnuje analýze současného stavu organizace. Na základě získaných poznatků jsou v poslední části práce vypracovány návrhy změn, které by měly vest k efektivnější marketingové komunikaci organizace.
This master thesis focuses on proposals for changes in the marketing communication of the non-profit organization Dnes pomáhám z.s. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part describes the basic marketing concepts. The second part is devoted to the analysis of the current state of the organization. On the basis of the obtained knowledge, the last part of the thesis develops proposals for changes that should lead to more effective marketing communication of the organization.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; nezisková organizace; marketing; marketing communication; non-profit organization
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246264