Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 214 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Pelčák, Svatopluk ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je aplikovat znalosti z oblasti stavebního řízení a ekonomiky do oblasti marketingu a podnikového plánování. V teoretické části jsou specifikovány základní marketingové znalosti pro přípravu marketingového plánu. Praktická část práce je zaměřena na výběr optimálního zaměření klubu (jemu odpovídajícímu dispozičnímu řešení) na základě marketingového výzkumu poptávky. Finální fáze se zabývá následným návrhem marketingového plánu korelujícího s vizí klubu.
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.
Návrh marketingové strategie
Vančurová, Denisa ; Maliňák, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do řízení firmy. Obsahuje analýzu současné situace, srovnání několika vybraných CRM systémů a navrhuje nejvhodnější produkt pro danou firmu. Cílem tohoto návrhu je zlepšit marketingové řízení ve firmě, posílit vztahy se stávajícími zákazníky a získat nové v rámci rozvíjejících se tržních segmentů.
Návrh podnikatelského záměru
Ježková, Lucie ; Lakomý, Miroslav (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj malé instalatérské společnosti. Teoretická část práce pojednává o podnikatelském plánu a jeho dílčích částech. V analytické části je podnik detailněji zkoumán v pěti oblastech – analýza podniku, řízení lidských zdrojů, marketing služeb, finanční analýza a plán a analýza rizik. V návrhové části jsou doporučena opatření, která mají zlepšit vnitřní chod podniku, posílit jeho konkurenční výhody a zlepšit finanční stabilitu.
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Bezegová, Edita ; Drechsler, Radek (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury stávajících nákladů na komunikaci k budování pevnějšího vztahu se stávajícími klienty kanceláře a oslovení nových zákazníků.
Návrh marketingové koncepce vybrané realitní kanceláře
Volf, Pavel ; Salaj, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší marketing vybrané realitní kanceláře. Analyzuje její současnou situaci na specifickém trhu realit a za pomoci marketingových nástrojů navrhuje nové přístupy, pro zlepšení prodeje nemovitostí.
Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Roman, Aleš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro soukromou oční ordinaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Byl vytvořen 4P a 4C marketingový mix zdravotnictví. Praktická část začíná představením oční ordinace. Dále dochází k analýze prostředí ordinace za pomoci následujících metod: McKinsey 7S, Porterův model konkurenčních sil a SLEPT analýza. Závěry z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Posléze jsou rozebrány jednotlivé otázky dotazníkového šetření zaměřeného na měření spokojenosti pacientů a jejího zlepšení. Z dotazníku jsou vyvozeny návrhy a možnosti jak zvýšit klientům komfort při vyšetření. Toto je shrnuto v části návrhy řešení a diskuze.
Návrh rozvoje marketingových aktivit agentury AVDO
Nešporová, Kristýna ; Vaňharová, Veronika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na návrh rozvoje marketingových aktivit agentury AVDO. Na základě analýzy součastného stavu se formulují vhodné návrhy řešení. Tyto návrhy řešení by měly vést k získání nových klientů a udržení součastných, posílení pozice na trhu a tím přispět ke zvýšení zisku společnosti.
Návrh změn v marketingovém mixu konkrétní společnosti
Dvořáková, Kateřina ; Vopatová, Iveta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingového mixu konkrétní společnosti. Tyto návrhy by mohly v budoucnosti vést k získání nových zákazníků a posílení loajality u zákazníků stávajících. Diplomová práce je rozdělena do tří podstatných celků. V prvním z nich bude představena teorie potřebná k provedení části následující, kterou je analýza této společnosti a provedení potřebných analýz. Pro zpracování poslední návrhové části jsou právě tyto analýzy nezbytné.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 214 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.