|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
|
| |
|
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.
|
|
Návrh marketingové strategie
Vančurová, Denisa ; Maliňák, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do řízení firmy. Obsahuje analýzu současné situace, srovnání několika vybraných CRM systémů a navrhuje nejvhodnější produkt pro danou firmu. Cílem tohoto návrhu je zlepšit marketingové řízení ve firmě, posílit vztahy se stávajícími zákazníky a získat nové v rámci rozvíjejících se tržních segmentů.
|
|
Návrh podnikatelského záměru
Ježková, Lucie ; Lakomý, Miroslav (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj malé instalatérské společnosti. Teoretická část práce pojednává o podnikatelském plánu a jeho dílčích částech. V analytické části je podnik detailněji zkoumán v pěti oblastech – analýza podniku, řízení lidských zdrojů, marketing služeb, finanční analýza a plán a analýza rizik. V návrhové části jsou doporučena opatření, která mají zlepšit vnitřní chod podniku, posílit jeho konkurenční výhody a zlepšit finanční stabilitu.
|
| |
| |
|
Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Roman, Aleš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro soukromou oční ordinaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Byl vytvořen 4P a 4C marketingový mix zdravotnictví. Praktická část začíná představením oční ordinace. Dále dochází k analýze prostředí ordinace za pomoci následujících metod: McKinsey 7S, Porterův model konkurenčních sil a SLEPT analýza. Závěry z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Posléze jsou rozebrány jednotlivé otázky dotazníkového šetření zaměřeného na měření spokojenosti pacientů a jejího zlepšení. Z dotazníku jsou vyvozeny návrhy a možnosti jak zvýšit klientům komfort při vyšetření. Toto je shrnuto v části návrhy řešení a diskuze.
|
| |
|
Návrh změn v marketingovém mixu konkrétní společnosti
Dvořáková, Kateřina ; Vopatová, Iveta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingového mixu konkrétní společnosti. Tyto návrhy by mohly v budoucnosti vést k získání nových zákazníků a posílení loajality u zákazníků stávajících. Diplomová práce je rozdělena do tří podstatných celků. V prvním z nich bude představena teorie potřebná k provedení části následující, kterou je analýza této společnosti a provedení potřebných analýz. Pro zpracování poslední návrhové části jsou právě tyto analýzy nezbytné.
|