Název:
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Překlad názvu:
Marketing Utilization in Services
Autoři:
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
The diploma thesis is focused on a marketing communication tools and proposing of their relevant improvements. The theoretical part delimits and describes respective theoretical thesis researched from relevant marketing literature. The practical part is focused on proposal of the marketing strategy analysis 7P, comparison of the chosen firm with its competitors and the SWOT analysis. The marketing strategy proposal introduces concrete proposals and suggestions for the chosen firm Re/max Reality Plus+.
Klíčová slova:
konkurence; marketing služeb; marketingový mix; realitní kanceláře; reality; Strategický marketing; SWOT analýza; competition; marketing mix; marketing of utilities; real estate agencies; realty; Strategic marketing; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177820