Název: Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Překlad názvu: Marketing Strategy of a Private Eye Surgery
Autoři: Roman, Aleš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketing služeb; marketing zdravotnictví; marketingový plán; služby; soukromá oční ordinace; spokojenost klientů.; strategický marketing; zdravotnictví; health care; Marketing; marketing of health care; marketing plan; patient satisfaction.; private eye office; services; strategic marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59377

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-581982


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet