Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání pracovníků v neziskových organizacích
Fuxová, Zdeňka ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Mužík, Jaroslav (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám tématem vzdělávání pracovníků v neziskových organizacích. Teoretická část mé práce je zaměřena na vyjasnění často používaných pojmů spojených s touto problematikou, jakými jsou nezisková organizace, vzdělávání, kvalifikace a kompetence, učící se organizace aj. Dále se věnuji vzdělávání pracovníků v organizacích obecně a v další kapitole nacházím specifika ve vzdělávání pracovníků v organizacích neziskových. Má práce se zabývá také formou či systémem vzdělávání pracovníků v neziskových organizacích, motivací ke vzdělávání a v neposlední řadě tím, jak vnímají vzdělávání a profesní rozvoj samotní pracovníci ve svých neziskových organizacích. K získání dat pro případovou studii jsem použila metodu kvalitativního výzkumu - metodu polostrukturovaných rozhovorů, které jsem vedla s pracovníky a s vedoucími pracovníky neziskových organizací. Hlavní myšlenkou mé práce bylo nahlédnout, jaká je situace v některých neziskových organizacích na poli vzdělávání pracovníků, jaké jsou zde tendence a co přináší vývoj v této oblasti nového do občanské společnosti a potažmo do společnosti celkově.
Celoživotní vzdělávání, výběr zaměstnanců a podniková kultura ve vybraném podniku
PÍPALOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem této diplomové práce je charakterizovat formy vzdělávání ve vybraném podniku, analyzovat ve vztahu k podnikové kultuře a navrhnout změny vedoucí k žádoucímu stavu budoucí znalostní ekonomiky. V souvislosti s tématem a hlavním cílem práce je výzkum zaměřen také na podnikovou kulturu, získávání a výběr zaměstnanců. Teoretická část se skládá z teoretických poznatků, které se vztahují k problematice rozvoje zaměstnanců prostřednictvím celoživotního vzdělávání, k problematice výběru zaměstnanců a podnikové kultury, která zajišťuje posun ke znalostní ekonomice. Praktická část obsahuje informace o vybrané společnosti. Tato část také sestává z analýzy podnikové kultury, výběru a vzdělávání zaměstnanců, a to prostřednictvím využití kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání. Získané výsledky jsou základem pro navržení efektivních změn. Na konci diplomové práce jsou navrženy změny, které by měly zlepšit stávající situaci, zejména oblast vzdělávání, aby bylo v budoucnu dosaženo posunu ke znalostní ekonomice.
Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti
Vojta, Michal ; CSc, Iva Dočkalová, (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podnikového vzdělávání. Definuje zákonitosti, podmínky a postupy vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmách. Analyzuje skutečný vzdělávací program ve vybrané obchodní společnosti a na základě této analýzy navrhuje možná opatření pro optimalizaci jeho efektivity.
Návrh a aplikace systému učící se organizace
Beran, Adam ; Fischerová, Alena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tématem mé diplomové práce je ,,Návrh a aplikace systému učící se organizace.“ Vzhledem k vysoké konkurenci na trhu a neustálému pokroku ve všech oborech je pro každou firmu velmi důležité neustálé zlepšování. Často platí, že někteří z pracovníků jsou obtížně nahraditelní. Tím se firma stává zranitelná v případě jejich nedostupnosti, způsobené pracovní neschopností, dovolenou či odchodem ze společnosti. Tento problém lze omezit přeměnou na „učící se organizaci“. Jedná se o složitý proces, kdy je nutno analyzovat stávající pracovní místa, vyhodnotit skutečné potřeby organizace (personální audit) a mnohdy i změnit organizační strukturu. Součástí procesu je také aktuální popis pracovních míst, stanovení a vyhodnocení kompetencí jednotlivých pracovníků a provedení jejich hodnocení. Zavedením „systému učící se organizace“ nejen získáme směr, kterým se ubírat, zároveň ale také odstraníme riziko tzv. „nenahraditelných pracovníků“. Teoretická část je zaměřena na metodiku zabývající se hodnocením zaměstnanců a na prvky „systému učící se organizace“. To znamená metodiku analýzy pracovních míst, stanovení a vyhodnocení kompetencí, metodiku 360° atd. Praktická část práce je zaměřena na průzkum. Hlavními nástroji jsou dotazníková šetření a pohovory. Dotazníková šetření jsou cílena na spokojenost zaměstnanců, kompetence a hodnocení. Získaná data jsou použita pro porovnání s předchozím průzkumem a jako podklad pro návrh. Cílem práce je navrhnout a aplikovat „systém učící se organizace“.
Principy učící se organizace projektového týmu
Rudá, Dominika ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Kopecký, Matěj (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá teorií a praxí konceptu učící se organizace aplikovanou na IT projektový tým. V teoretické části představuje vysvětlení klíčových definic a pojmů souvisejících s problematikou učící se organizace a informační společnosti. Zároveň podává ukázku výkladu definic pojmu učící se organizace od různých autorů a představuje jejich konkrétní modely. Jako stěžejní tato práce využívá teorii Petera Sengeho, se kterou je pracováno i v praktické části, kde je analyzován IT projektový tým, zabývající se vývojem softwarových aplikací. Je zkoumáno jeho chování a porovnávány zjištěné výsledky s teorií pěti disciplín Petera Sengeho. V závěru můžeme najít soubor rad a doporučení, které by mohly zlepšit fungování IT vývojového týmu a dosáhnout tak větší shody s koncepcí učící se organizace.
AUDIT VZDĚLÁVACÍHO STŘEDISKA VE VYBRANÉM PODNIKU
KOCOURKOVÁ, Markéta
Tato práce obsahuje teoretické vymezení znalostní společnosti, rozvoje lidského kapitálu a vzdělávání. V druhé části jsou zanalyzována data ze sledovaného období 2008 - 2012 doplněná o standardizované a nestandardizované rozhovory, zjevné zúčastněné pozorování a dotazníkové šetření.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané firmě
KARKOŠKOVÁ, Soňa
Bakalářská práce na téma Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané firmě je zaměřena na analýzu stávající situace včetně doporučení a návrhů případných změn v systému vzdělávání ve vybrané ogranizaci Wüstenrot.
Sociokybernetika a její aplikace v analýze organizace
Malinová, Ludmila ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Diplomová práce se věnuje objasnění principů sociokybernetiky a jejího provázání do ostatních vědeckých disciplín. Poukazuje na možný přístup k informacím, znalostem, systémům, dále se obrací na jednotlivce v rámci sociálního systému a na jejich hodnoty, vnímání abstrakce reality, využití zpětné vazby, autopoiesis (samoorganizaci) a mnoho dalších. Teoretický rámec dává čtenáři základní povědomí o této problematice. Praktická část poukazuje na možnou aplikaci tohoto konceptu při komplexní analýze organizace. Výsledky takové analýzy poukazují na slabá místa a možnosti zlepšení, a to v rámci sociokybernetických principů a metod.
Vzdělávání zaměstnanců
Malachová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Cílem je vysvětlit samotný pojem vzdělávání a rozvoj a zároveň vymezit základní teoretické přístupy v této oblasti. Znalosti získané během tvorby teoretické části práce, byly pak prakticky využity při zpracování výsledků výzkumu. Ten se zaměřil na zkoumání efektivnosti projektu, jehož záměrem je implementovat novou vzdělávací strategii ve vybrané firmě. Průzkum probíhal formou dotazníkového šetření a na základě jeho výsledků byly stanoveny firmě návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.