| |
| |
|
Podnikatelský záměr založení nové společnosti
Baumrukrová, Eliška ; Hanušová, Helena (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru na založení nové společnosti, která bude realizovat výuku cizích jazyků. Práce definuje základní pojmy, cíle, metody a teoretické poznatky potřebné pro objasnění zpracovávané tématiky, na jejímž základě je vypracován konkrétní podnikatelský plán. V závěru práce je shrnuto zhodnocení efektivnosti investování do konkrétního nápadu prostřednictvím dynamických ukazatelů.
|
|
Business Plan Language School in Vietnam
Doseděl, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The master´s thesis contains the realistic business plan for a language school establishment in Vietnam. First part of thesis contains theoretical basis for the following chapters. The second part of thesis primarily focuses on analysis of the macro- and microenvironment. In the third, the proposal part, the business plan containing all relevant components – needed for decision whether to implement the plan or not – is elaborated.
|
|
Comparison of language teaching methods
KUČEROVÁ, Alžběta
Tato bakalářská práce se zabývá vyučovacími metodami a tím jako jsou aplikovány v praxi. Zaměřuje se především na jejich vývoj a popisuje techniky a principy, které jsou pro ně charakteristické. Praktická část vychází z poznatků získaných při pozorování hodin v jazykových školách a zkušenosti jedné účastnice, která absolvovala sugestopedický kurz. V každém kurzu jsou pozorovány stejné aspekty, které hrají důležitou roli, co se týče úspěšnosti přístupu ve vyučování. Tato práce si klade za cíl poukázat na silné a slabé stránky jednotlivých metod a porovnat výsledky z pozorovacích hodin.
|
|
Návrh marketingové strategie
Karas, Andrea ; Sládková,, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Studyline s. r .o. a návrhem inovace, kterým je realizace jazykové školy v Brně. Cílem práce je navrhnout funkční marketingovou strategii, která bude reálně aplikovatelná již od roku 2018. Součástí práce je také důkladná analýza vnitřního a vnějšího prostředí, která je shrnuta SWOT analýzou. V práci jsou také vyhodnocena rizika projektu, důkladný monitoring konkurence a v konečné fázi je navrhnuta marketingové strategie na míru jazykové školy, včetně predikce budoucího vývoje.
|
| |
|
Jazyková škola a mateřská anglická škola v Horních Heršpicích
Vlček, Petr ; Blažek, Petr (oponent) ; Fišarová, Zuzana (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je projekt školního zařízení, přesněji jazykové školy a mateřské anglické školy. Jedná se novostavbu navrženou na rovinné parcele č. 873/21 v k.ú. Horní Heršpice, v okrajové části města Brna. Jazyková škola je určena pro výúku cizích jazyků, s navrženou celkovou kapacitou 41 studentů. Mateřská škola slouží pro výchovu a vzdělávání dětí předškolního věku a byla navržena celkem pro 40 dětí. Objekt byl navržen obdelníkových tvarů, jako dvoupodlažní, nepodsklepená, zděná budova. Jednotlivé provozy jazykové a mateřské školy byly navrženy s ohledem na minimální křížení. Ve druhém patře byly umístěny pouze kancelářské prostory pro vedení školy. Stavba byla navržena z vápenopískových cihel KM Beta, zateplena certifikovaným systémem ETICS, stropní konstrukce je z keramickobetonových panelů. Střešní konstrukce nad většinou půdorysu tvoří dvouplášťové ploché střechy, dále je navržena jednoplášťová plochá zelená střecha.
|
|
Návrh volby vhodné obchodní společnosti pro typ podnikání
Výšková, Hana ; Ludvík, Ivo (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce Návrh volby vhodné obchodní společnosti pro typ podnikání se zabývá výběrem vhodné obchodní společnosti pro podnikání v oboru výuky cizích jazyků. Cílem předkládané práce je teoreticky posoudit a charakterizovat jednotlivé obchodní společnosti, porovnat jejich výhody a nevýhody a v neposlední řadě na základě analytické a teoretické části navrhnout nejvhodnější z nich. Práce je koncipována do tří hlavních kapitol teoretické, analytické a praktické.
|
| |