Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 204 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Diktovací systém - uživatelské rozhraní
Svoboda, Martin ; Fapšo, Michal (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Pod pojmem diktovací systém chápeme software, který se skládá ze dvou hlavních částí. První částí je rozpoznávač pro rozpoznávání mluveného slova, druhou částí je uživatelské rozhraní pro interakci s uživatelem a zpracování výstupu rozpoznávače. Tato práce se zaměřuje na uživatelské rozhraní diktovacího systému, popis komunikace mezi rozpoznávačem a uživatelským rozhraním, opravou slov přicházejících od rozpoznávače a převodem čísel ze slovní podoby na číselnou.
Grafické uživatelské rozhraní pro generátor paketů
Chromčák, Michal ; Kováčik, Michal (oponent) ; Matoušek, Jiří (vedoucí práce)
Vzhledem ke stále se zvyšujícím požadavkům na rychlost veškerých hardwarových a softwarových komponent se nalézají řešení, která principiálně mohou dosahovat přijatelnějších parametrů, než řešení běžně známá. Jedním z nich je na poli generování umělého síťového provozu použití softwaru s hardwarovou akcelerací. Pomocí tohoto přístupu byl implementován generátor paketů, ve verzi bez grafického uživatelského rozhraní. Aby se tento systém mohl více rozšířit do kruhu cílových uživatelů, vznikla potřeba grafické uživatelské rozhraní vytvořit. Tato bakalářská práce popisuje návrh rozhraní, jeho implementaci v jazyku JavaFX, testování na skutečných uživatelích a zároveň obsahuje tutoriál sloužící k demonstraci práce s rozhraním.
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
Zobrazování map kvality křemíkových plátů v reálném čase
Mareček, Matěj ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat softwarový systém, který dokáže v reálném čase sbírat data z průběhů měření křemíkových plátů. Může se jednat o desítky až stovky měření a data z těchto měření jsou uživatelům vykreslována (taktéž v reálném čase). Práce obsahuje popis procesu výroby a testování integrovaných obvodů. Následně pak návrh architektury systému aplikací, vnitřní architektury serveru a grafického uživatelského rozhraní klientské aplikace. V poslední části je ukázáno, jakým způsobem bylo implementováno vykreslování křemíkových plátů na platformě JavaFX 2.2 a hybridní vícevláknová architektura serveru.
Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D)
Švasta, Michael ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat program, který je možné ovládat za použití bezdotykového ovládání. Práce obsahuje popis technologie Leap motion a možnosti vývoje pro toto zařízení. Dále je představeno uživatelské rozhraní aplikace a následně jsou detailně popsány jeho jednotlivé části. V poslední sekci práce jsou prezentovány metody testování a zhodnocení výsledků testů.
Editor videa
Drastil, Petr ; Láník, Aleš (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh a implementace jednoduché aplikace pro zpracování a střih videa. Práce rozebírá základní funkce programu: načtení video sekvence, střih, vložení na časovou osu a vytvoření výstupní video sekvence. Jedná se o aplikaci s grafickým uživatelským rozhraním, které je určené pro uživatele amatéra. Teoretická část práce se zabývá srovnáním současných prostředků pro zpracování video sekvencí a nástroji pro vytváření uživatelských rozhraní.
Pokročilá analýza signálů z laboratoře chůze.
Húsková, Michaela ; Mézl, Martin (oponent) ; Svozilová, Veronika (vedoucí práce)
Cílem práce je provedení pokročilé analýzy signálů z laboratoře chůze. V úvodu je rozebrána problematika krokového cyklu a jeho souvislosti s kinematikou kloubů. Dále se práce zabývá popisem laboratoře chůze a definicí indexů umožňující klasifikaci chůze při kinematické analýze. V praktické části byla provedena realizace kinematické analýzy dat v programovém prostředí MATLAB a následně srovnány výsledky zdravých jedinců a pacientů trpících dětskou mozkovou obrnou. Analýza zahrnovala detekci zvolených bodů ve vybraných kinematických veličinách. V poslední části bylo realizováno grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci analýzy.
Správa nákladů na provoz automobilu pro Android
Dorazil, Jan ; Široký, Vít (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá mobilní platformou Android. V rámci práce byla vytvořena aplikace pro jednoduchou správu nákladů na provoz automobilu. Práce řeší návrh a implementaci této aplikace a rozebírá problematiku výpočtu spotřeby automobilu a emisí oxidu uhličitého. Aplikace používá SQLite databázi, asynchronní úlohy a moderní prvky uživatelského rozhraní.
Semianalytický výpočet koeficientů Fourierovy řady
Hégr, Tomáš ; Kunovský, Jiří (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá semianalytickým výpočtem koeficientů Fourierovy řady. Cílem práce je vytvořit uživatelské rozhraní pro program TKSL/C. Obsahuje teorii Fourierovy řady a Fourierovy transformace. V další kapitole jsou popsány již existující programy. Dále je navržena vlastní implemetace rozhraní, jsou uvedeny příklady aplikace a shrnuty reakce od uživatelů.
Selected Types of DC Circuit Analysis in MATLAB Programming Language
Urbanová, Hedvika ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with methods of a DC circuit analysis. Both universal and special methods are discussed. All methods are theoretically determined. Calculation procedure is explained and advantages and disadvantages of each method are considered. Universal methods are explained by means of a problem identical for each method. Next, MATLAB is introduced as a programming language. Four of the discussed methods are written into the programming language MATLAB 2014a, namely the loop current method, the node voltage method, Kirchhoff’s laws, and the superposition method. The loop current method as well as Kirchhoff’s laws are programmed for two to four loops. The node voltage method is programmed for two to four nodes. The superposition method is programmed only for two loops. A graphical user interface is defined and designed for the program of Kirchhoff’s laws. Finally, the use of the programs by students is considered.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 204 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.