Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vestavěný terminál pro podporu organizace závodů v orientačních sportech
Kavan, Tomáš ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu a výrobě prototypu terminálu pro podporu organizace závodů v orientačních sportech. Cílem práce je integrace všech důležitých komponent výpočetní techniky používaných při organizaci závodu nebo tréninků v orientačních sportech do podoby přenosného kompaktního vestavěného systému o velikosti běžného terminálu pro akceptaci platebních karet. Sekundárním cílem je tvorba multiplatformní Open Source knihovny pro komunikaci s jednotkami SportIdent.
Online editor obrázků
Vodák, Jakub ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro online editaci statického obrazu. Jde především o přívětivé uživatelské rozhraní a jednoduchost. K dispozici jsou základní grafické operace. Aplikace umožňuje vytváření uživatelských účtů a s tím spojenou možnost manipulace a sdílení obrázků. Je využito prostředí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript 3.0.
Camera Pose Estimation from Lines using Direct Linear Transformation
Přibyl, Bronislav ; Pajdla, Tomáš (oponent) ; Koch, Reinhard (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This thesis is concerned with camera pose estimation from correspondences of 3D/2D lines, i.e. with the Perspective- n -Line (PnL) problem. Attention is focused on large line sets which can be efficiently solved by methods using linear formulation of PnL. Up to date, methods working only with point-line correspondences were known. Motivated by this, two novel methods based on the Direct Linear Transformation (DLT) algorithm are proposed: DLT-Plücker-Lines working with line-line correspondences and DLT-Combined-Lines working with both point-line and line-line correspondences. In the latter case, the redundant information reduces the minimum of required line correspondences to 5 and improves accuracy of the method. The methods were extensively evaluated and compared to several state-of-the-art PnL methods in various conditions including simulated and real-world data. DLT-Combined-Lines achieves results similar to or better than state-of-the-art, while it is still highly efficient. In addition, the thesis introduces a unifying framework for DLT-based pose estimation methods, within which the proposed methods are presented.
Informační systém pro překladatelské sdružení
Neřold, Jan ; Chmelař, Petr (oponent) ; Přibyl, Bronislav (vedoucí práce)
Podniky jsou v dnešní době a ekonomické situaci vystavovány velkému tlaku na snižování nákladů a dosahování maximálního zisku a vysoké produktivity. K dosažení těchto požadavků velkou měrou přispívá informační systém, který umožňuje zefektivnit klíčové procesy podniku. Tato práce se zabývá analýzou požadavků, návrhem, implementací a testováním informačního systému pro překladatelské sdružení NK Translators s přihlédnutím k možnému využití systému jinými sdruženími. Analýza a specifikace požadavků byla provedena s využitím jazyka UML. K implementaci v podobě webové aplikace byly použity klasické webové technologie jako HTML, Javascript, PHP a databázový systém MySQL. Implementovaný systém byl nakonec úspěšně podroben uživatelskému testování.
Vizualizace výškového profilu a informací o projeté trase
Kolčárek, Michal ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit komplexní program pro správu geografických dat získaných pomocí GPS přijímače s grafickým uživatelským rozhraním. Výsledná aplikace umožňuje zobrazení údajů o trasách, jejich zobrazení v mapě a vykreslování grafů. Důraz byl kladen hlavně na uživatelskou přívětivost a dobrou použitelnost i pro začínající uživatele. Byl použit programovací jazyk Java za dodržení objektově orientovaného paradigmatu.
Cyklistický/běžecký tréninkový deník využívající GPS data
Matera, Tomáš ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implemetovat multiplatformní aplikaci tréninkového deníku využívajícího GPS data. První část práce je věnovaná teorii sportovního tréninku, vedení tréninkového deníku a GPS technologii. Ve druhé části je pak popsán návrh a implementace aplikace na základě tohoto teoretického podkladu.
Aplikace pro geotagging fotografií
Pavelková, Alena ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá geotaggingem fotografií, tedy určováním a zaznamenáváním jejich pozice. Jsou zde popsány různé způsoby geotaggingu a vysvětleny související pojmy a technologie k němu potřebné. Je zde uvedeno několik existujících programů pro geotagging a popsán návrh a vybrané implementační problémy vlastní grafické aplikace umožňující geotagging fotografií synchronizací s trasou ve formátu GPX nebo pomocí mapy. Je zde popsáno uživatelské rozhraní, jeho jednotlivé části a jejich propojení, použité nástroje a řešení některých problémů.
Knihovna pro čtení čárových kódů
Novohradský, Petr ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá dekódováním různých druhů čárových kódů v obraze. Vybrané druhy čárových kódů podrobně popisuje. Představuje přístup k dekódování lineárních i maticových čárových kódů. Praktická část se zabývá návrhem a implementací programové knihovny pro čtení vybraných typů čárových kódů v jazyce Java.
Sociální síť z fotografií
Polesný, Ondřej ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozpoznáváním lidí a jejich vztahů ze statických fotografií a způsoby, jakými lze takto získaná data využít. To zahrnuje metody pro detekci a rozpoznání obličejů z fotografií, jejich prezentaci pomocí webové fotogalerie a způsoby odvození a zobrazení souvisejících informací o rozpoznaných osobách. Součástí práce je i vyhodnocení dosažených výsledků jak z pohledu úspěšnosti programu v automatizovaných operacích na základě vytvořené sady testovacích dat s předem známými vztahy mezi osobami, tak z pohledu efektivnosti a funkčnosti celého systému pro koncové uživatele.
Umělá inteligence ve strategických počítačových hrách
Votroubek, Lukáš ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami používanými v umělé inteligenci strategických počítačových her, mnohé z těchto metod jsou však použitelné i v jiných oblastech. Jsou to různé metody pro rozhodování (např. stavové automaty, fuzzy logika, markovy řetězce), plánování (cílem orientované plánování, plánování monte-carlo, plánování založené na případech) a strojového učení (posilové učení, rozhodovací stromy a neuronové sítě). Cílem této práce je tyto metody z různých zdrojů nastudovat a vysvětlit základní princip několika z nich. Poté několik vybraných metod rozebrat více do dopodrobna a implementovat je (cílem orientované plánování a stavový automat). Při implementaci a následném testování byl využit herní engine ORTS, kterým se tato práce také zabývá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.