Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh corporate designu FTVS UK
Lhota, Filip ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Návrh corporate designu FTVS UK Cíle práce: Analýza současné situace v oblasti vizuálního stylu fakulty a návrhy na jeho zlepšení prostřednictvím grafického manuálu. Metoda: V diplomové práci je použita analýza interních a externích dokumentů a polostrukturované interview. Výsledky: Jako finální návrh ke zlepšení současného stavu bude představen kompletní grafický manuál FTVS. Klíčová slova: firemní komunikace, firemní identita, corporate design, logo, grafický manuál
Inovace firemní identity basketbalového klubu USK Praha
Marčeková, Kristína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ježdík, Michal (oponent)
Název: Inovace firemní identity basketbalového klubu USK Praha. Cíl: Cílem práce je navrhnout komplex možných zlepšení firemní identity USK Praha (mužů) na základě výsledků analýzy současného stavu jednotlivých složek. Metody: Použití metody interview s expertem, SWOT analýzy a studia interních klubových materiálů a informací z webových stránek klubu. Výsledky: Doporučení, která mohou sloužit k prospěšným inovacím v klubu. Klíčová slova: Firemní identita, basketbalový klub, SWOT analýza, interview, inovace
Návrh jednotného vizuálního stylu KTV PedF UK
Běhounek, Jakub ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Práce je zaměřena na vizuální vystupování Katedry tělesné výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Jejím cílem je analyzovat současnou situaci v oblasti jednotného vizuálního stylu katedry a dle zjištění navrhnout jeho vylepšení prostřednictvím nového grafického manuálu. Teoretická část obsahuje informace o katedře a její práci, o spolupráci s vysokoškolským sportovním klubem a o prezentaci katedry na různých akcích. Teoretická část dále vysvětluje východiska problematiky identity a image společnosti a ukazuje, jak se vizuálně prezentují vybrané katedry na Univerzitě Karlově i na jiných českých univerzitách. Praktická část analyzuje názory studentů, absolventů, učitelů a vedení katedry na fungování a vizuální vystupování KTV PedF UK. Předkládá klíčové body prezentace katedry zpracované v grafickém manuálu. Poznatky získané touto prací a její výstupy jsou určeny především zaměstnancům katedry a pověřeným lidem, kteří budou ke grafické prezentaci katedry přispívat. Modelem této práce se může inspirovat i jakákoli jiná katedra uvažující o vytvoření vlastního jednotného vizuálního stylu.
Public relations ve střediscích volného času
Müllerová, Kamila ; Pechová, Blanka (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Public relations ve střediscích volného času AUTOR: Kamila Müllerová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRAKT: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření koncepce public relations pro střediska volného času, kterou bude moci využít management střediska volného času k realizaci public relations ve svém regionu. Bakalářská práce ukazuje public relations jako důležitý nástroj k úspěšné existenci střediska volného času na trhu volnočasových aktivit a služeb. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Jedná se o teoretickou, výzkumnou a praktickou část. Teoretická část si klade za úkol seznámit čtenáře, jak se střediskem volného času jako instituce, tak s hlavními aspekty public relations. Podklady byly čerpány z dostupné literatury a dalších uvedených zdrojů zabývajících se public relations a media relations. Cílem výzkumné části je zmapování PR ve střediscích volného času, zjištění jak PR ve střediscích fungují a jak jsou praktikovány v praxi. Pro tuto výzkumnou sondu byl použit webový dotazník. Závěry z této části jsou použity jako jeden z podkladových materiálů pro výstupní materiál bakalářské práce. Objektem zkoumání byla střediska volného času v České republice. Praktická část je vlastní námětový materiál "Koncepce PR střediska volného času"....
Analýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Praha
Bříza, Matouš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU BASKETBALOVÉHO KLUBU USK PRAHA Cíle práce: Cílem práce je provést celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu USK Praha. Ze získaných podkladů následně navrhnout možné úpravy vedoucí k lepšímu hospodářskému výsledku klubu. Metody: Pro zanalyzování současného stavu marketingového mixu klubu bude použita SWOT analýza, naznačující silné a slabé stránky podniku a zároveň možné hrozby a příležitosti kterým klub čelí. Neméně důležitým zdrojem informací bude neformální rozhovor s vedením klubu. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěn názor diváků na jednotlivé marketingové oblasti klubu. Při tvorbě závěrečných návrhů budou použity také osobní poznatky autora. Výsledky: Díky použitým metodám budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu vedoucích ke zlepšení hospodářských výsledků klubu. Tyto návrhy budou nabídnuty vedení klubu, který se již dále rozhodne, zda tyto úpravy realizuje či ne. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum, firemní identita, SWOT analýza, dotazník
Corporate identity nového gentlemanského šemířského klubu Tailor's Fencing Club
Krejčík, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Corporate identity nového gentlemanského šermířského klubu Tailor's Fencing Club Cíle práce: Cílem této diplomové práce je vytvoření firemní identity nově vznikajícího šermířského klubu ve formě obchodní společnosti. Výsledky této práce budou dále využity při realizaci projektu zakládání nového gentlemanského šermířského klubu. Metody řešení: Pro řešení této práce byla použita metoda analýzy dokumentů, metoda skupinové diskuse s realizačním týmem projektu, metoda neformálních rozhovorů s budoucím spolumajitelem klubu a s expertem na PR a marketing a metoda pozorování ve vybraných business a sportovních klubech. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření a grafické zpracování jednotlivých kapitol a odvětví firemní identity nově vznikajícího klubu. To obnáší zvolení vhodného jména a filozofie klubu, zpracování loga, firemních barev, tiskovin, reklamních materiálů, návrhu interiéru klubu, uniforem zaměstnanců a sportovního vybavení a návrh webových stránek firmy, dále pak zpracování firemní komunikace a produktu klubu. Dalším výsledkem práce je potom vypracování návrhu společenské smlouvy společnosti. Klíčová slova: firemní identita, šerm kordem, design manuál, gentlemanský klub, společenská smlouva
Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Hons, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout podklady k zlepšení marketingového mixu. Metoda: Použití kvalitativních metod jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování, dále použití SWOT analýzy, práce se sekundárními daty. Výsledky: Budou navrženy úpravy jednotlivých částí marketingového mixu, které by měly vést k jeho celkovému zlepšení. Navrhované změny budou předloženy vedení, které se dále rozhodne jak s nimi naloží. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, sport Management, SWOT analýza, firemní identita, dotazník
Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě
Flek, Viktor
Flek V., Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě. Bakalářská práce. Brno, 2016. Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření corporate designu pro Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě. Cílem práce je vytvořit logo a grafické materiály pro daný subjekt. Práce obsahuje základní teoretická východiska, popis současné situace Hostince Mlýn, analýzu konkurence a návrh nové propagace. V části diskuze je řešena budoucnost navrhovaných propagačních materiálů.
Corporate design of DVS Inc.
Novikava, Maryia
Tato bakalářská práce je věnována fenoménu firemní identity a jejího ne-odcizitelného prvku firemního vizuálního stylu. Práce popisuje proces vytváření firemního designu pro podnik, který se chystá vstoupit na trh. Navíc se práce zaměřuje na vnímání firemního vizuálního stylu cílovou skupinou podniku a také na význam vizuální identity pro úspěch firmy.
Koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000
Knytlová, Radka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000 Cíle: Vytvoření koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000 pro školní rok 2017/2018 na základě provedených analýz v taneční škole a s vybranými zájmovými skupinami taneční školy. Metody: Pro výběr zájmových skupin byla v práci použita analýza zájmových skupin. Pro další analýzy zkoumající současnou situaci a současné vztahy se zájmovými skupinami byly použity kvalitativní metody výzkumu, konkrétně zúčastněné pozorování, hloubkové rozhovory a ohnisková skupina. Výsledky: Z provedeného výzkumu vyplývá, že zaměstnanci i členové mají k taneční škole pozitivní vztah, vzájemně si důvěřují i kladně popisují celkovou atmosféru školy. Problémy se vyskytují v informovanosti, ve vztazích členů mezi skupinami a mezi tanečními styly, či v malých možnostech projevování členství. Vytvořená koncepce obsahuje konkrétní rozvržení nástrojů do jednotlivých měsíců pro školní rok 2017/2018. Pro zajištění informovanosti to jsou informační porady se zaměstnanci, informační a seznamovací první taneční lekce a také vytvoření časopisu ED News. K vytvoření dlouhodobých vztahů je to vytvoření schránky přání a pomoci, či pravidelné povídací pětiminutovky zaměřené na osobní životy členů. Pro vybudování přátelských vztahů mezi všemi členy a skupinami taneční...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.