Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Public relations ve střediscích volného času
Müllerová, Kamila ; Pechová, Blanka (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Public relations ve střediscích volného času AUTOR: Kamila Müllerová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRAKT: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření koncepce public relations pro střediska volného času, kterou bude moci využít management střediska volného času k realizaci public relations ve svém regionu. Bakalářská práce ukazuje public relations jako důležitý nástroj k úspěšné existenci střediska volného času na trhu volnočasových aktivit a služeb. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Jedná se o teoretickou, výzkumnou a praktickou část. Teoretická část si klade za úkol seznámit čtenáře, jak se střediskem volného času jako instituce, tak s hlavními aspekty public relations. Podklady byly čerpány z dostupné literatury a dalších uvedených zdrojů zabývajících se public relations a media relations. Cílem výzkumné části je zmapování PR ve střediscích volného času, zjištění jak PR ve střediscích fungují a jak jsou praktikovány v praxi. Pro tuto výzkumnou sondu byl použit webový dotazník. Závěry z této části jsou použity jako jeden z podkladových materiálů pro výstupní materiál bakalářské práce. Objektem zkoumání byla střediska volného času v České republice. Praktická část je vlastní námětový materiál "Koncepce PR střediska volného času"....
Public relations ve střediscích volného času
Müllerová, Kamila ; Pechová, Blanka (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Public relations ve střediscích volného času AUTOR: Kamila Müllerová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRAKT: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření koncepce public relations pro střediska volného času, kterou bude moci využít management střediska volného času k realizaci public relations ve svém regionu. Bakalářská práce ukazuje public relations jako důležitý nástroj k úspěšné existenci střediska volného času na trhu volnočasových aktivit a služeb. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Jedná se o teoretickou, výzkumnou a praktickou část. Teoretická část si klade za úkol seznámit čtenáře, jak se střediskem volného času jako instituce, tak s hlavními aspekty public relations. Podklady byly čerpány z dostupné literatury a dalších uvedených zdrojů zabývajících se public relations a media relations. Cílem výzkumné části je zmapování PR ve střediscích volného času, zjištění jak PR ve střediscích fungují a jak jsou praktikovány v praxi. Pro tuto výzkumnou sondu byl použit webový dotazník. Závěry z této části jsou použity jako jeden z podkladových materiálů pro výstupní materiál bakalářské práce. Objektem zkoumání byla střediska volného času v České republice. Praktická část je vlastní námětový materiál "Koncepce PR střediska volného času"....

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 PECHOVÁ, Barbora
3 Pechová, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.