Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Praha
Bříza, Matouš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU BASKETBALOVÉHO KLUBU USK PRAHA Cíle práce: Cílem práce je provést celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu USK Praha. Ze získaných podkladů následně navrhnout možné úpravy vedoucí k lepšímu hospodářskému výsledku klubu. Metody: Pro zanalyzování současného stavu marketingového mixu klubu bude použita SWOT analýza, naznačující silné a slabé stránky podniku a zároveň možné hrozby a příležitosti kterým klub čelí. Neméně důležitým zdrojem informací bude neformální rozhovor s vedením klubu. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěn názor diváků na jednotlivé marketingové oblasti klubu. Při tvorbě závěrečných návrhů budou použity také osobní poznatky autora. Výsledky: Díky použitým metodám budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu vedoucích ke zlepšení hospodářských výsledků klubu. Tyto návrhy budou nabídnuty vedení klubu, který se již dále rozhodne, zda tyto úpravy realizuje či ne. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum, firemní identita, SWOT analýza, dotazník
Možnosti financování hokejového klubu HC Slavoj Zbraslav
Veselý, Štěpán ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Bříza, Matouš (oponent)
Název: Možnosti financování hokejového klubu HC Slavoj Zbraslav Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění nových možností financování pražského hokejového klubu HC Slavoj Zbraslav, zejména z veřejných prostředků. Dalším cílem je vytvořit návrhy konkrétních žádostí o dotace, které může hokejový klub využít. Metody: V této práci jsou použity kvalitativní metody rozhovoru s návodem k získání primárních dat. Dále jsou využita sekundární data, která jsou zkoumána pomocí popisné analýzy a analýzy dokumentů. Výsledky: Hokejový klub HC Slavoj Zbraslav nevyužívá všech možných dotací, k získávání finančních zdrojů. Proto byly vybrány některé dotační programy a navrženy nové žádosti o dotace ze zdrojů pražského magistrátu a střešní organizace Česká unie sportu. Klíčová slova: Sport, dotace, lední hokej, nezisková organizace
Návrh koncepce financování sportu v ČR
Bříza, Matouš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Návrh koncepce financování sportu v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení současného systému financování sportu z veřejných zdrojů v ČR. Na základě této analýzy a analýzy systémů financování sportu z veřejných rozpočtů ve vybraných zemí EU navrhnout vhodná opatření vedoucí k vytvoření nového systému financování sportu, který bude stabilní, systematický, transparentní, efektivní, rozvojový a dlouhodobě udržitelný. Metody: V práci byla použita metoda analýzy a metoda komparace. Metoda analýzy byla aplikována při zkoumání současného systému financování v ČR a ve vybraných zahraničních zemích. Metoda komparace byla následně použita při porovnávání zjištěných informací z jednotlivých systémů financování. Výsledky: Výsledky práce naznačují, že sportovní sektor je v České republice hluboce podfinancovaný, a to přesto, jaké ekonomické a společenské přínosy sebou sport přináší. Za účelem vylepšení stávajícího systému jsou navržena dílčí opatření, směřující k dlouhodobé koncepci podpory sportu v ČR. Dílčí návrhy vycházejí z analýzy systému financování sportu v ČR a z následného porovnání s vybranými systémy vybraných zemí EU. Klíčová slova: Veřejné výdaje, financování sportu, institucionalizace, systém podpory
Komparace systémů finacování sportu ve vybraných zemích Evropy
Bříza, Matouš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Komparace systémů finacování sportu ve vybraných zemích Evropy Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení současného systému financování sportu z veřejných zdrojů v ČR. Na základě této analýzy a analýzy systémů financování sportu z veřejných rozpočtů ve vybraných zemí EU navrhnout vhodná opatření vedoucí k vytvoření nového systému financování sportu, který bude stabilní, systematický, transparentní, efektivní, rozvojový a dlouhodobě udržitelný. Metody: V práci byla použita metoda analýzy a metoda komparace. Metoda analýzy byla aplikována při zkoumání současného systému financování v ČR a zvybraných zahraničních zemích. Metoda komparace byla následně použita při porovnávání zjištěných informací z jednotlivých systémů financování. Výsledky: Výsledky práce naznačují, že sportovní sektor je v České republice hluboce podfinancovaný, a to přesto, jaké ekonomické a společenské přínosy sebou sport přinásí. Za účelem vylepšení stávajícího systému jsou navržena dílčí opatření, směřující k dlouhodobé koncepci podpory sportu v ČR. Dílčí návrhy vycházejí z analýzy systému financování sportu v ČR a z následného porovnání s vybranými systémy vybraných zemí EU. Klíčová slova: Veřejné výdaje, financování sportu, institucionalizace, systém podpory
Analýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Praha
Bříza, Matouš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU BASKETBALOVÉHO KLUBU USK PRAHA Cíle práce: Cílem práce je provést celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu USK Praha. Ze získaných podkladů následně navrhnout možné úpravy vedoucí k lepšímu hospodářskému výsledku klubu. Metody: Pro zanalyzování současného stavu marketingového mixu klubu bude použita SWOT analýza, naznačující silné a slabé stránky podniku a zároveň možné hrozby a příležitosti kterým klub čelí. Neméně důležitým zdrojem informací bude neformální rozhovor s vedením klubu. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěn názor diváků na jednotlivé marketingové oblasti klubu. Při tvorbě závěrečných návrhů budou použity také osobní poznatky autora. Výsledky: Díky použitým metodám budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu vedoucích ke zlepšení hospodářských výsledků klubu. Tyto návrhy budou nabídnuty vedení klubu, který se již dále rozhodne, zda tyto úpravy realizuje či ne. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum, firemní identita, SWOT analýza, dotazník

Viz též: podobná jména autorů
2 Bříza, Marek
2 Bříza, Martin
6 Bříza, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.