Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Polyfunkční dům ve Velkých Opatovicích
Dostál, Jan ; Semrád, Antonín (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby třípodlažního, polyfunkčního domu ve Velkých Opatovicích. Objekt je navržen na rovinném terénu, je terasovitě odstupňován jižním a východním směrem a zastřešen jednoplášťovou plochou střechou. V prvním nadzemním podlaží je umístěna lékárna, cestovní kancelář, prodejna textilu a technické zázemí objektu. Ve druhém nadzemním podlaží se nachází kancelářské prostory pro reklamní a grafickou společnost. Třetí nadzemní podlaží je řešeno jako velkoplošný byt pro čtyřčlennou rodinu.
Creating of Internet Travel Agency
Solárik, Róbert ; Jošth, Radovan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This dissertation thesis focuses on creating a business plan for starting an online travel agency with aim to find out if is it feasible to start a business in tourism industry as a travel agency operating over the internet. Analysis of the environment is performed and recommendations in form of time projection, marketing plan, operation plan and financial plan are provided. Based on the forecasted financial reports, the feasibility of the project is evaluated.
Polyfunkční dům Na Skřivánku v Chotěboři
Janáček, Jiří ; Procházka, Jiří (oponent) ; Sobotka, Jindřich (vedoucí práce)
Hlavním úkolem diplomové práce je zpracování projektu pro provádění stavby polyfunkčního domu Na Skřivánku v Chotěboři. Polyfunkční dům má jedno podzemní a 4 nadzemní podlaží. V podzemním podlaží se nachází prostory sloužící jako technické a skladovací zázemí, v přízemí je v centrální části půdorysu navržen provoz dvou ordinací - praktického lékaře a pediatra. V jednom z krajních traktů objektu je podnikatelský prostor, v projektu uzpůsoben pro provoz cestovní kanceláře. Dále se v přízemí objektu nachází byt pro bezbariérové užívání. Ve vyšších podlažích je navrženo celkem 8 dalších bytových jednotek s dispozicí od 2+kk až po 2 atypické mezonetové byty ve 3.-4.NP. Každá bytová jednotka, kromě bezbariérové, je vybavena balkónem nebo terasou situovanou na jižní stranu. Podsklepená část objektu je vystavěna z betonových prolévaných tvárnic ztraceného bednění, nadzemní stěnová část pak z cihelného systému Porotherm tepelně izolovaná kontaktním zateplovacím systémem. Stropní konstrukce jsou z předpjatých stropních panelů Spiroll a filigránových desek s nadbetonávkou. Zastřešení objektu je řešeno kombinací ploché střechy s vegetačním souvrstvím s extenzivní zelení a sedlové střechy s průběžným pultovým vikýřem, jejíž nosnou funkci zabezpečuje dřevěný vaznicový krov.
Návrh komunikačního mixu cestovní kanceláře
Konečná, Eva ; Smějsíková, Beata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen komunikační mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení komunikačního mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
Marketingový výzkum pro společnost Invia.cz, a.s.
Růžičková, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků cestovní agentury Invia.cz a také analýzou spotřebitelského chování při výběru dovolené. Teoretická část se vymezuje stěžejní pojmy, v analytické části jsou užity metody a dotazníkové šetření. Na závěr byla veškerá zjištěná data vyhodnocena a byly vytvořeny návrhy na zlepšení vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb ve vybrané společnosti.
Elektronický obchod
Čepara, Jan ; MBA, Jiří Jurán, (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje vhodnou variantu elektronického obchodu pro firmu zabývající se zájezdy. Tento e-shop by měl splňovat požadavky firmy a zároveň pomocí navrhnuté propagace přinášet zisk
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Skřivánková, Eva ; Ing. Jiří Ficbauer, CSc. MBA (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o založení cestovní kanceláře v oblasti Jihomoravského kraje za účelem zajišťování i poskytování služeb a informací pro zákazníky. Podnikatelský záměr se skládá z pěti částí, kde v úvodní části je popsán cíl práce a metodologie jeho zpracování. Další část obsahuje základní popis nově vzniklé organizace, včetně vyjádření její mise a vize. Třetí část se zaměřuje na analýzu externího a interního prostředí. Čtvrtá část pojednává o marketingovém mixu a plánu implementace. V závěru je vyhodnoceno plnění zvolené cílové práce. Práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k vytvoření efektivního podnikatelského záměru.
Možnosti zlepšení služeb cestovní kanceláře
Nováková, Renáta ; Orálková, Bohdana (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb malé cestovní kanceláře VENUS TRADE AND TOURS, která se specializuje na Řecko, řecké ostrovy a Kypr. Výsledkem této práce jsou možnosti na zlepšení stávajících či zavedení nových služeb cestovní kanceláře, které by vedly k větší spokojenosti stávajících klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro
Meisterová, Michala ; Vinklerová, Darja (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro“ je analyzování marketingových nástrojů cestovní kanceláře Azzurro a následný návrh a doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Zabývá se cestovním ruchem, jeho formami, kategoriemi a jeho významem pro ekonomiku. V praktické části jsme se seznámili s cestovní kanceláří Azzurro (s jejími produkty) a dále byly představeny její současné marketingové prvky zaměřené na cestovní ruch se specifiky, které jsou pro dané odvětví charakteristické. V další části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny podklady pro návrh marketingového plánu a samotný návrh tohoto plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.