Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro
Meisterová, Michala ; Vinklerová, Darja (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro“ je analyzování marketingových nástrojů cestovní kanceláře Azzurro a následný návrh a doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Zabývá se cestovním ruchem, jeho formami, kategoriemi a jeho významem pro ekonomiku. V praktické části jsme se seznámili s cestovní kanceláří Azzurro (s jejími produkty) a dále byly představeny její současné marketingové prvky zaměřené na cestovní ruch se specifiky, které jsou pro dané odvětví charakteristické. V další části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny podklady pro návrh marketingového plánu a samotný návrh tohoto plánu.
Podnikatelský plán pro založení soukromého mateřského centra
Meisterová, Michala ; Přibylová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení soukromého mateřského centra ve městě Kuřim. Soukromé mateřské centrum bude zřízeno formou společnosti s ručením omezeným. Podnikatelský záměr je vytvořen na základě tržní niky, která plyne z nedostatečné kapacity státních škol ve městě Kuřim. Diplomová práce obsahuje tři části. V teoretické části je definován podnikatelský plán a jeho jednotlivé části. Druhá část obsahuje analýzy aktuální situace na trhu. Poslední část obsahuje vlastní návrh řešení, kde jsou detailně rozpracovány jednotlivé kroky vedoucí k realizaci podnikatelského plánu, je zde provedena finanční analýza, analýza rizik a jejich omezení.
Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro
Meisterová, Michala ; Vinklerová, Darja (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro“ je analyzování marketingových nástrojů cestovní kanceláře Azzurro a následný návrh a doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Zabývá se cestovním ruchem, jeho formami, kategoriemi a jeho významem pro ekonomiku. V praktické části jsme se seznámili s cestovní kanceláří Azzurro (s jejími produkty) a dále byly představeny její současné marketingové prvky zaměřené na cestovní ruch se specifiky, které jsou pro dané odvětví charakteristické. V další části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny podklady pro návrh marketingového plánu a samotný návrh tohoto plánu.
Podnikatelský plán pro založení soukromého mateřského centra
Meisterová, Michala ; Přibylová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení soukromého mateřského centra ve městě Kuřim. Soukromé mateřské centrum bude zřízeno formou společnosti s ručením omezeným. Podnikatelský záměr je vytvořen na základě tržní niky, která plyne z nedostatečné kapacity státních škol ve městě Kuřim. Diplomová práce obsahuje tři části. V teoretické části je definován podnikatelský plán a jeho jednotlivé části. Druhá část obsahuje analýzy aktuální situace na trhu. Poslední část obsahuje vlastní návrh řešení, kde jsou detailně rozpracovány jednotlivé kroky vedoucí k realizaci podnikatelského plánu, je zde provedena finanční analýza, analýza rizik a jejich omezení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.