Název:
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Communication for Travel Agency
Autoři:
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
The diploma thesis deals with marketing activities, specifically with communication mix of the travel agency INVIA.CZ. The goal of the thesis is to improve the company marketing communications with its customers by proposals that affect the elements of communication mix. The thesis is divided into 3 parts – theoretical, which contains important information from the field, analytical, which evaluates the current state of the company and its surroundings and proposals part, which includes suggestions to meet the set goal of thesis.
Klíčová slova:
cestovní agentura; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; zákazník; communications mix; customer; Marketing; marketing communications; marketing mix; travel agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18181