Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
Kutilová, Lucie ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní a mediální řešení kampaně. Kampaň staví především na humoru a provokaci. Vytvořila paralelní svět, kde je přirozenou vlastností létat a chodiči představují osoby se zdravotním postižením. Diplomová práce se bude zabývat sémiotickou analýzou mediálního řešení druhé vlny kampaně směrem k cílové skupině. Práce analyzuje způsoby komunikace použité v kampani s ohledem na účinnost směrem k veřejnosti. V teoretické části je představena sémiotika, problematika sociální reklamy a pojetí hendikepu v kontextu České republiky. Analytická část se věnuje sémiotické analýze mediálního řešení druhé vlny kampaně, konkrétně logu kampaně, vybranému billboardu a televiznímu spotu.
Sociální reklama a její vliv na chování lidí
VYSOTSKAYA, Diana
Bakalářská ráce se zabývá sociální reklamou, konkrétně vlivem sociální reklamy na chování lidí. Cílem bakalářské ráce je nahlédnout na sociální reklamu z několika ersektiv a zjistit do jaké míry sociální reklama ovlivňuje ostoje a chování lidí, do jaké míry je známá ve solečnosti a do jaké míry je efektivná. V teoretické části ráce jsou objasněny ojmy, jako je sociální reklama a její secifikum, dělení a zůsoby ovlivňování a maniulování emocími člověka. raktická část orovnává data získaná z teoreticko-metodologického základu s daty získanými ři dotazování. raktická část také obsahuje interretace výsledků mého výzkumu vzhledem ke stanoveným hyotézam.
Možnosti sociální reklamy v oblasti praxe české sociální práce
Uchevatkina, Stanislava ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Holda, Dalibor (oponent)
Diplomová práce Možnosti sociální reklamy v oblasti praxe české sociální práce pojednává o relativně novém žánru v naší společnosti - sociální reklamě - a o tom, jak sociální pracovník dnes může využit tento druh reklamy ve své činnosti. Jedná se o vymezení pojmů sociální reklamy, o historii jejího vzniku a úrovně rozvoje v některých zemích, o tom, kým a k čemu je hlavně používána. Důraz je kladen na hledání odpovědí, zda může sociální reklama být považována za jeden z nástrojů sociální práce, pomoci kterého máme možnost zaměřit pozornost veřejnosti na existující společenské problémy, najít prostředky k jejich řešení a zabránit vzniku nových patologických jevů. Práce se také zaměřuje i na sociální marketing, který úzce souvisí se sociální reklamou a také může a musí být používán pro úspěch jakékoliv sociální kampaně, na popis nových trendů v činnosti komerčních organizací. Tyto trendy jsou označeny jako společenská odpovědnost firem. Závěrečný text je věnován problematickým aspektům rozvoje sociální reklamy, jejímu uplatňování v sociální práci a opatřením, která mohou být implementována pro prosazení sociální reklamy v České republice obecně i v praxi sociálního pracovníka. Obrazová příloha ilustruje některé realizované sociální reklamy uvedené v teхtu.
Návrh a efektivní propagace Elektronického obchodu.
Hájek, Jan ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webu s elektronickým obchodem s fotografiemi a jeho cílenou propagací podle moderních trendů. Cílem mé práce je navrhnout elektronický obchod pro prodej fotografií a sluţeb tak, aby přesně oslovil vhodné cílové zákazníky a zvýšil fotografovi zisky.
Vliv sociální reklamy na českou společnost
Hrazdírová, Nela
Diplomová práce se zabývá vlivem sociální reklamy na českou společnost. V teoretické části jsou objasněny pojmy související se sociální reklamou a psychologií reklamy. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit, jaké faktory by respondenty účinně motivovaly ke zdravému způsobu života, jaké jsou jeho překážky a jak by měla vypadat sociální reklama, který by jej propagovala. Průzkum byl proveden na vzorku 514 respondentů. Získaná data byla vyhodnocena prostřednictvím statistického softwaru Statistica 12 a tabulkového procesoru Microsoft Excel. Na základě vyhodnocených dat byla vyvozena doporučení pro subjekty zabývající se touto problematikou.
Sociální reklama
Dzhuromska, Anastasiia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá sociální reklamou na Ukrajině. Cílem práce je pochopit a definovat postoj ukrajinské populace k sociální reklamě. Nakolik je tento nástroj (sociální reklama) efektivní a účinný. A prozkoumat činnost fondu Eleny Pinchuk Anti-AIDS, jako příklad fondu, který využívá sociální reklamu ve své práci. V teoretické části bakalářské práce je popsána podstata sociální reklamy, historie, právní rámec pro sociální reklamu a psychologické nástroje, které sociální reklama používá. V praktické části je uvedeno několik výzkumů, které zohledňují vztah obyvatelstva na Ukrajině k sociální reklamě. Po prozkoumání tohoto problému jsem dospěla k závěru, že můžeme pozorovat pozitivní dynamiku. Jako příklad uvádím fond Eleny Pinchuk "Anti-AIDS" a jeho sociální reklamu.
Institut sociální reklamy v současném Rusku.
Lebedzeva, Krystsina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociální reklamy v současném Rusku. Práce poskytuje důkladnou analýzu teoretické strany zkoumané problematiky, uvádí historii formování sociální reklamy v Rusku a stanovuje dobu její institucionalizace, navíc rozebirá aktuální trendy a tendence a stanovuje nejdůležitější témata sociální reklamy pro ruskou společnost. Práce odhaluje všechny problémy, které brání efektivnímu fungování sociální reklamy na trhu současného Ruska. S cílem co nejlepšího pochopení těchto problémů je představeno porovnání s americkou analogie pojmu, jakožto státem-zakladatelem jevu. Na závěr je dáno hodnocení účinnosti sociální reklamy na současném trhu Ruska a navrhnuty náměty na zlepšení.
Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Součková, Anežka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s tématem Analýza komunikace sociální kampaně proti kouření pojednává o zkoumání rozdílnosti v použitých komunikačních prostředcích s veřejností. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení pojmů souvisejících se sociálními kampaněmi, role tabáku v marketingu a legislativa spojená s tabákovou reklamou. V praktické části jsou představeny sociální kampaně proti kouření a pro srovnání odlišností v komunikaci a použitých prvků jsou zvoleny některé země Evropské unie, USA, asijského kontinentu a Rusko. Zároveň se zabývá pomocí průzkumu dotazníkového šetření, zda již zažitý fenomén o zbytečnosti kampaní proti kouření je pravdivý, či mají na českou populaci pozitivní respektive negativní vliv a zda existuje nějaké povědomí o těchto kampaní nebo vynaložené peníze a čas spojené s tvorbou protikuřáckých kampaní jsou zbytečné.
Vliv sociální reklamy na psychiku člověka
Gaivanovitch, Dasha ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem sociální reklamy, vlivem tohoto typu reklamy na chování a na postoje člověka v jeho každodenním životě. Cílem této práce je zjištění do jaké míry sociální reklama ovlivňuje chování lidí, do jaké míry je známá ve společnosti a do jaké míry je efektivná. Teoretická část zahrnuje vymezení pojmu sociální reklamy, její historií, typy a způsoby ovlivňování a manipulování emocími člověka. Praktická část obsahuje interpretace výsledků empirického výzkumu vzhledem ke stanoveným hypotézam, zahrnuje i rozhodnuti o tom, jestli získané výsledky jsou v souhlasu nebo rozporu se stanovenými v teoretické části tvrzeními.
Vnímání sociálních kampaní mezi českými spotřebiteli
Bláhová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sociálním marketingem a tím, jak jsou sociální kampaně vnímány mezi českými spotřebiteli. V teoretické části jsou představeny základní principy sociálního marketingu, jeho specifické rysy, vývoj, témata kampaní, také je zde vymezena sociální reklama. Dále jsou v této části zmíněny příklady tří českých sociálních kampaní, které jsou využity ve výzkumu v praktické části. Ta má za cíl zjistit povědomí a vnímání sociálního marketingu a vliv kampaní na chování mezi českými vysokoškolskými studenty. Ke splnění tohoto cíle je využita analýza primárních dat získaných internetovým dotazníkem, který zjišťuje, zda sociální kampaně ovlivňují chování obyvatel ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.