Název: Vliv sociální reklamy na psychiku člověka
Překlad názvu: The influence of the Public Service Announcement on the People's Psyche
Autoři: Gaivanovitch, Dasha ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; reklama; sociální reklama; advertising; emotions; public service announcement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25709

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74841


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet