| |
|
Návrh marketingové strategie podniku
Pelán, Radim ; Kreps, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.
|
|
Návrh internetových stránek
Kůgel, Roman ; Vitula, Karel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem mé bakalářské práce je vytvořit reprezentativní internetové stránky pro rodinné vinařství. Internetové stránky mají za cíl zviditelnit firmu na internetu a posloužit jako informační zdroj pro potenciálního zákazníka. Součástí mé práce bude kompletní vytvoření stránek a také jejich umístění na webhosting a vytvoření domény.
|
|
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
TVAROCHOVÁ, Simona
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zhodnotit současný stav využití nástrojů marketingové komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu, konkrétně Truhlářství Janda, a navrhnout možné kroky ke zlepšení nástrojů komunikačního mixu, které by měly napomoci ke zlepšení komunikace jak se stávajícími, tak i potenciálními zákazníky. K navržení implementace dalších vhodných komunikačních nástrojů použiji kvantitativní dotazníkové šetření. Výsledky pomohou společnosti provést potřebné změny v marketingové komunikaci.
|
|
Rozvoj webu Turistický Atlas
Sedlmajer, Kamil ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením nové verze turistického webu a návrhem, realizací a vyhodnocením dalších úprav vedoucích k rozvoji projektu. Nový web je napsán v jazyce PHP za použití frameworku Nette a je optimalizován pro PC a mobilní zařízení. Práce se dále zabývá tvorbou a testováním uživatelského rozhraní, SEO optimalizací a vyhodnocenímdosažených výsledků.
|
|
Komplexní metodika webových auditů
Sekulová, Kateřina ; Vlasák, Rudolf (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
Webová stránka často zprostředkovává první setkání uživatele s osobou, firmou či institucí a v elektronickém světě může plnit funkci jakési její pomyslné vizitky. Proto by webová stránka měla být v ideálním případě přiměřeně rychle načtená, abychom neodešli ke konkurenci dříve, než ji otevřeme a měla by mít příjemný design, abychom se na ní rychle zorientovali. Také by měla být přínosná svým obsahem, přístupná všem a v neposlední řadě také plnit cíle, pro které byla vytvořena. O to, aby webové stránky správně plnily svou funkci, se starají webdesignéři, programátoři a zřizovatelé stránek. To, jestli jsou všechny podmínky přístupnosti, použitelnosti, technického zpracování a další kritéria související se správnou funkčností naplněna, prověří nejlépe audit webových stránek, prováděný buď testováním přímo v průběhu jejich tvorby (podle většiny odborníků ideální metoda) nebo až po jejich dokončení. Na trhu dnes působí velký počet firem, které audity nabízí, přičemž každá z nich může zákazníkům nabídnout svůj úhel pohledu, zkoumání podle odlišných kritérií a zpracování auditu různými metodami. První polovinu práce bude proto tvořit přehled různých pohledů, jejichž optikou je možné kvalitu webu zkoumat a autorů, kteří určitou konkrétní metodiku při auditu využívají. Teoretickou část zakončí představení způsobu,...
|
|
Metodika webových auditů
Sekulová, Kateřina ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Téma diplomové práce: Metodika webových auditů Webová stránka často zprostředkovává první setkání uživatele s osobou, firmou či institucí a v elektronickém světě může plnit funkci jakési její pomyslné vizitky. Proto by webová stránka měla být v ideálním případě přiměřeně rychle načtená, abychom neodešli ke konkurenci dříve, než ji otevřeme a měla by mít příjemný design, abychom se na ní rychle zorientovali. Také by měla být přínosná svým obsahem, přístupná všem a v neposlední řadě také plnit cíle, pro které byla vytvořena. O to, aby webové stránky správně plnily svou funkci, se starají webdesignéři, programátoři a zřizovatelé stránek. To, jestli jsou všechny podmínky přístupnosti, použitelnosti, technického zpracování a další kritéria související se správnou funkčností naplněna, prověří nejlépe audit webových stránek, prováděný buď testováním přímo v průběhu jejich tvorby (podle většiny odborníků ideální metoda) nebo až po jejich dokončení. Na trhu dnes působí velký počet firem, které audity nabízí, přičemž každá z nich může zákazníkům nabídnout svůj úhel pohledu, zkoumání podle odlišných kritérií a zpracování auditu různými metodami. První polovinu práce bude proto tvořit přehled různých pohledů, jejichž optikou je možné kvalitu webu zkoumat a autorů, kteří určitou konkrétní metodiku při auditu...
|
|
Návrh marketingové strategie podniku
Pelán, Radim ; Kreps, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.
|
|
Strategie zavedení elektronického obchodu na trh
Kerndl, Tomáš ; Ing. Lucie Jakešová. (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou problematiky zavedení nového elektronického obchodu na trh. Využitím analytických metod určíme nejefektivnější postup pro konkrétní společnost. V první části této práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatníme ve vybraných analýzách a vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je návrh, který slouží k rozvoji portfolia služeb společnosti.
|
|
Optimalizace webových stránek
Koc, Dušan ; Eichler, Břetislav (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje potřebné změny v oblasti SEO optimalizace webových stránek pro firmu DNA CZ. Navržená optimalizace by měla stránky dostat na co nejlepší pozici v internetových vyhledávačích a tím tak zajistit lepší návštěvnost webu a zvýšení tržeb.
|