Název: Strategie zavedení elektronického obchodu na trh
Překlad názvu: Strategy of Implementation of Electronic Commerce On The Market
Autoři: Kerndl, Tomáš ; Ing. Lucie Jakešová. (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronický obchod; internetový marketing; SEM; SEO optimalizace; e-commerce; internet marketing; SEM; SEO optimization

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21153

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247766


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet