Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační systém restauračních a barových zařízení
Mašlaň, Petr ; Weiss, Petr (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Cílem práce je prostudovat metody určování požadavků na software a metody specifikace a vytvořit informační systém na platformě .NET, který se bude zaměřovat na restaurační a barová zařízení. Informační systém bude tedy zpracovávat a archivovat informace o stavu zboží, nasazování zaměstnanců do směn, přehled příjmů a výdajů a knihu norem.
STU Innovation Center in Bratislava
Dvorská, Mária ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
The aim of the bachelor's thesis was to create documentation for the building permit and part of the documentation for the construction. The work follows the architectural study, which was developed in the subject AG35 - Atelier of public buildings. The theme of the studio work was the Campus STU Competition by Inspireli. The main idea of the idea competition was to design a representative center of the Slovak University of Technology in Bratislava. The project includes the innovative STU science center, educational, social, multi-purpose and leisure spaces both indoors and outdoors and part of the rectory's workplaces. The Innovation Center serves students, pedagogues, researchers and employees of STU, as well as experts from practice, self-government and the public. The campus creates conditions for the interaction of the academic environment with practice and is an important communication space towards the public. This is helped by the opening of the complex and its connection with the main public spaces of the city. I designed a concept called "STUdents city", a city that has imaginary boundaries, while being open to the public, a city where students can find everything they need and can take it for them. During the new construction of the campus, I respond to the surrounding faculty buildings and the context of the place, and to make it open to the faculties materially and conceptually, and at the same time not to disturb them with its substance. I solved the problem of lack of light of the inner block by the potential of the sloping plot and by placing certain objects in the newly created terrain break, at the same time I ensured the supply of natural light and fresh air by means of atriums and skylights. When designing, I took into account the flexibility and variability of interior or exterior use. It was also important for me to use new technologies in the design for the technical school, such as facade glass that is environmentally frien
Kulturně vzdělávací centum
Belžík, Roman ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování novostavby objektu kulturně vzdělávacího centra, situovaném v Uherském Hradišti. Objekt je osazen do centrální části města, na doposud nevyužité stavební parcele, s dobrou návazností na dopravní spoje. Jedná se o částečně podsklepený objekt, o třech nadzemních podlažích a suterénu. Konstrukčně jde o sloupový skeletový nosný systém z železobetonu. Suterénní část tvoří nosné stěny z železobetonu. Stropní konstrukce je tvořena z lokálně podepřených, křížem vyztužených, železobetonových desek. Vnější výplňové obvodové zdivo je navrženo z keramických tvárnic tl. 300mm. Vnitřní nosné stěny jsou z železobetonu patřičných rozměrů. Příčky jsou provedeny ze sádrokartonových konstrukcí. Střešní konstrukce jsou tvořeny systémem plochých střech a terasy. Principielně je lze rozdělit na střechy s funkcí pojistné hydroizolace a bez funkce pojistné hydroizolace. Základové konstrukce tvoří základové patky a pasy z železobetonu. Objekt je zateplen pomocí systému provětrávané fasády s obkladem z vláknocementových desek, v odstínu dle architektonického návrhu.
Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!"
Jindrová, Eliška ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" se zabývá rozborem kampaně zaměřené na propagaci kohoutkové vody v restauracích. Cílem je představit komunikační aktivity a kreativní zpracování projektu a také ukázat na základě výzkumu vnímání kampaně očima restauratérů z vybraných pražských gastronomických podniků zapojených do projektu. Důraz je kladen především na popis marketingového a komunikačního mixu kampaně s použitím deskriptivní metody, zdůrazněny jsou však také souvislosti tématu propagace kohoutkové vody s ekologickou problematikou konzumace balených vod a problematikou související s pitnou vodou obecně. Nastíněna je i situace ohledně podávání kohoutkové vody v restauracích v zahraničí. Součástí práce je také obraz kampaně v českých médiích a závěrečné zhodnocení.
Hodnocení a odměňování zaměstnanců v pohostinství
BRABEC, Vojtěch
Cílem bakalářské práce je analýza systému hodnocení a odměňování zaměstnanců v pohostinství. Úvod teoretické části se zabývá teorií řízení lidských zdrojů v kontextu hodnocení a odměňování zaměstnanců. Dále teoretická část popisuje systém hodnocení a odměňování zaměstnanců, především principy, chyby, kritéria, metody hodnocení, formy a cíle hodnocení. Praktická část se zabývá prostředím organizací z pohledu managementu, strukturou zaměstnanců a systémem sebehodnocení a odměňování. Poukazuje na momentální problematiku a situaci v tomto sektoru práce. Výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření. Otázky byly zaměřeny na systém hodnocení a odměňování. Získaná data byla analyzována, vyhodnocena a porovnána. Bylo zahrnuto několik návrhů, jak zlepšit systém hodnocení a odměňování.
Management restauračních zařízení
ZENÁHLÍKOVÁ, Tereza
U pracovníků v restauracích se předpokládá delší pracovní doba, proto je jejich motivace velmi důležitá. Hlavním cílem této bakalářské práce je zaměřit se, jak nejlépe řídit a motivovat zaměstnance. Tato práce se zabývá dvěma konkurenčními restauracemi na Vysočině. Práce nejprve obsahuje literární rešerši o řízení, manažerských funkcích a motivaci, představuje význam malého podnikání a přináší některé obecné informace o restauracích. Poté jsou analyzované informace z literatury použity pro vypracování metod. Výsledky práce jsou dosaženy Step analýzou, dotazníky a SWOT analýzou. Nakonec jsou doporučeny některé návrhy na vylepšení.
STU Innovation Center in Bratislava
Dvorská, Mária ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
The aim of the bachelor's thesis was to create documentation for the building permit and part of the documentation for the construction. The work follows the architectural study, which was developed in the subject AG35 - Atelier of public buildings. The theme of the studio work was the Campus STU Competition by Inspireli. The main idea of the idea competition was to design a representative center of the Slovak University of Technology in Bratislava. The project includes the innovative STU science center, educational, social, multi-purpose and leisure spaces both indoors and outdoors and part of the rectory's workplaces. The Innovation Center serves students, pedagogues, researchers and employees of STU, as well as experts from practice, self-government and the public. The campus creates conditions for the interaction of the academic environment with practice and is an important communication space towards the public. This is helped by the opening of the complex and its connection with the main public spaces of the city. I designed a concept called "STUdents city", a city that has imaginary boundaries, while being open to the public, a city where students can find everything they need and can take it for them. During the new construction of the campus, I respond to the surrounding faculty buildings and the context of the place, and to make it open to the faculties materially and conceptually, and at the same time not to disturb them with its substance. I solved the problem of lack of light of the inner block by the potential of the sloping plot and by placing certain objects in the newly created terrain break, at the same time I ensured the supply of natural light and fresh air by means of atriums and skylights. When designing, I took into account the flexibility and variability of interior or exterior use. It was also important for me to use new technologies in the design for the technical school, such as facade glass that is environmentally frien
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Distribuovaný systém správy objednávek pro restaurační zařízení
Zíka, Jakub ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Horký, Vojtěch (oponent)
Pro restaurace a podobné podniky je velice výhodné používat software pro správu objednávek kvůli udržení přehledu o financích podniku a požadav- cích zákazníků. Na českém trhu již existuje celá řada produktů vytvořených pro tento účel. Existující softwarová řešení je ovšem často složité rozšiřovat nebo propojovat s dalšími systémy. V rámci této práce je navržen a vyvinut systém pro správu objednávek EasyPub fungující na operačních systémech GNU/Linux a Microsoft Windows. EasyPub umožňuje externím programům přistupovat k informacím uloženým v systému prostřednictvím otevřeného protokolu. Vznik systému je přínosný a přispívá k inovaci v oblasti restau- račního software. 1
Marketingová komunikace restauračních zařízení na malém městě
Duchoslav, Jakub ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
V České republice není jednoduché podnikat v gastronomii. Restaurace jsou zatížené byrokracií jako je např. elektronická evidence tržeb či protikuřácký zákon. Musí prakticky denně řešit nedostatek personálu a zároveň je hustota restaurací u nás jedna vůbec z nejvyšších v Evropě. Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci restaurací na malém městě Neratovice. Jedná se o neturistické město, ze kterého značná část lidí dojíždí za prací či studiem mimo něj, a místní restaurace jsou tak nuceny bojovat o poměrně stálou klientelu. Pro účely této práce bylo vybráno pět restaurací, se kterými byl proveden polostrukturovaný rozhovor s cílem zjistit, jakým způsobem majitelé propagují své podniky. Výsledky tohoto rozhovoru sloužily ke zpracování této práce. Ta se ve svém úvodu opírá o marketingový mix, na kterém popisuje podnikaní v gastronomii jako takové. Největší část práce je pak věnována čtvrtému P - promotion, na který se váže komunikační mix. Ten slouží jako osnova, pomocí níž se popisují jednotlivé komunikační aktivity restaurací, nejdříve teoreticky a následně s ohledem na praktické užití. Závěrem práce dojde k určitému zhodnocení a shrnutí komunikačních aktivit jednotlivých restaurací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.