Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!"
Jindrová, Eliška ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" se zabývá rozborem kampaně zaměřené na propagaci kohoutkové vody v restauracích. Cílem je představit komunikační aktivity a kreativní zpracování projektu a také ukázat na základě výzkumu vnímání kampaně očima restauratérů z vybraných pražských gastronomických podniků zapojených do projektu. Důraz je kladen především na popis marketingového a komunikačního mixu kampaně s použitím deskriptivní metody, zdůrazněny jsou však také souvislosti tématu propagace kohoutkové vody s ekologickou problematikou konzumace balených vod a problematikou související s pitnou vodou obecně. Nastíněna je i situace ohledně podávání kohoutkové vody v restauracích v zahraničí. Součástí práce je také obraz kampaně v českých médiích a závěrečné zhodnocení.
Metody hodnocení časové a prostorové distribuce srážek, jejich použití a výsledky v rámci ČR
JINDROVÁ, Eliška
Tato práce má charakter literární rešerše, zabývá se tématem časové a prostorové distribuce srážek a metodami jejich hodnocení. Začíná popisem vzniku srážek a jejich dělením. Další kapitola je věnována faktorům, které ovlivňují distribuci srážek a chodem srážek. Následuje popis pozemních i distančních způsobů měření srážek. Práce se také zabývá analýzou časových řad a popisem metod prostorové distribuce srážek. S pomocí odborných článků a studií z Česka je představeno několik příkladů rozdílné distribuce srážek. V závěru práce se nachází porovnání výsledků různých metod.
Fenomén zdravého životního stylu v online prostředí: výzkum publika
Jindrová, Eliška ; Baslarová, Iva (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Jiřina (oponent)
Diplomová práce "Fenomén zdravého životního stylu v online prostředí: výzkum publika" se snaží přinést podrobnou charakteristiku publika konzumujícího mediální obsahy zaměřené na zdravý životní styl. Pro tyto účely jsou jako publikum definováni čtenáři tematického blogu, přičemž tito čtenáři jsou zároveň sdruženi v komunitě na sociální síti za účelem diskuse o daném tématu. Práce se nejprve snaží o teoretické zarámování fenoménu zdravého životního stylu ve společnosti a v médiích. Následně je proveden výzkum publika, a to pomocí kvantitativních a kvalitativních metod. Nejprve je na základě dotazníkového šetření proveden "předvýzkum", jehož výsledky přinášejí obecnou charakteristiku publika. Kvalitativní výzkum, provedený metodou zakotvené teorie, využívající formu polostrukturovaných rozhovorů s vybranými členy publika, podrobně popisuje, jakou roli hraje zdravý životní styl v jejich životě, jaké hodnoty v tomto směru publikum vyznává a jaké jsou jeho zvyklosti spojené s konzumací mediálních obsahů zaměřených na toto téma, přičemž hlavní důraz je kladen na mediální kanály v online prostředí.
Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!"
Jindrová, Eliška ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" se zabývá rozborem kampaně zaměřené na propagaci kohoutkové vody v restauracích. Cílem je představit komunikační aktivity a kreativní zpracování projektu a také ukázat na základě výzkumu vnímání kampaně očima restauratérů z vybraných pražských gastronomických podniků zapojených do projektu. Důraz je kladen především na popis marketingového a komunikačního mixu kampaně s použitím deskriptivní metody, zdůrazněny jsou však také souvislosti tématu propagace kohoutkové vody s ekologickou problematikou konzumace balených vod a problematikou související s pitnou vodou obecně. Nastíněna je i situace ohledně podávání kohoutkové vody v restauracích v zahraničí. Součástí práce je také obraz kampaně v českých médiích a závěrečné zhodnocení.
Vztahy České republiky se zeměmi jihovýchodní Asie v oblasti obchodní a rozvojové spolupráce
Jindrová, Eliška ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat dosavadní přístupy k poskytování rozvojové pomoci a zapojování rozvojových zemí do mezinárodního obchodu a následně zhodnotit jak rozvojovou tak i obchodní spolupráci mezi Českou republikou a jihovýchodní Asií. První kapitola je teoretickou částí práce, jež se zaměřuje na teorie hospodářského rozvoje a růstu zaostalých zemí. Druhá kapitola se zabývá otevřeností trhů zemí jihovýchodní Asie. Stěžejní část práce tvoří analýza zahraniční rozvojové spolupráce a obchodních vztahů České republiky s tímto regionem.
Rozvojová pomoc České republiky
Jindrová, Eliška ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Gajdušková, Kateřina (oponent)
Práce se zabývá spoluprací ČR s rozvojovými zeměmi a to jak ve formě poskytování rozvojové pomoci tak podobou vzájemných obchodních vztahů. První část práce obsahuje vymezení základních pojmů a stanovení důvodů pro poskytování rozvojové pomoci. Ve druhé kapitole je charakterizována zahraniční rozvojová spolupráce ČR, její vývoj, role jednotlivých aktérů a současná podoba jak v multilaterální tak v bilaterální formě.Třetí část se věnuje otázce zahraničního obchodu rozvojových zemí.
Rodinná politika ve Francii
Jindrová, Eliška ; Krebs, Vojtěch (vedoucí práce) ; Stočková, Olga (oponent)
Francouzská rodinná politika zaujímá v mezinárodním měřítku mezi dalšími typy sociálních politik zvláštní postavení. Systém, který se utvářel po dlouhá desetiletí, je postaven na několika charakteristických rysech, které jej odlišují od systémů jiných států. Rodinná politika zaznamenává úspěchy jak na poli porodnosti, tak v oblasti životní úrovně rodin s dětmi. Diplomová práce se věnuje historickým základům francouzské rodinné politiky, obsahuje popis jejích nástrojů a tím podává základní orientaci v systému rodinných dávek a výhod, informuje o principech fungování systému a jeho financování, předkládá demografické výsledky rodinné politiky a výsledky jejího vlivu na život domácností s dětmi. Dále diplomová práce obsahuje srovnání francouzské rodinné politiky s českou, vyznačuje základní odlišnosti obou systémů, srovnává výsledky rodinných politik, poukazuje na jejich možné výhody a nevýhody a naznačuje možnost české rodinné politky přiblížit se té francouzské.

Viz též: podobná jména autorů
7 JINDROVÁ, Eliška
4 Jindrová, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.