Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Product placement v časopisech zaměřených na ženy z generace Y
Münster, David
Tato bakalářská práce se zabývá product placementem v časopisech zaměřených na ženy z generace Y. Hlavní náplní práce je zkoumat vliv umístění product placementu v dámských módních časopisech především na nákupní chování čtenářek. Za pomocí eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru byly zjištěny výsledky, které ovlivňují postoj generace Y ke zkoumané problematice, pomocí nichž byly navrhnuty určitá doporučení pro zadavatele product placementu v dámských časopisech.
Product placement v českých hudebních videoklipech
Procházková, Nikola
Tato diplomová práce se zabývá product placementem v českých hudebních vi-deoklipech. Cílem této diplomové práce je vymezení podstaty, postavení a uplat-nění product placementu v českých hudebních videoklipech a následně předložit doporučení a návrhy pro efektivní využití této formy propagace v praxi. Vlastní práce využívá kvantitativního dotazníkového šetření i kvalitativních metod eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů.
Product placement v české televizní tvorbě na příkladech vybraných seriálů v roce 2019
Drdáková, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Práce se zabývá product placementem a jeho uplatněním v českých televizních seriálech za rok 2019. V první řadě zasazuje product placement do kontextu marketingu a stručně popisuje jeho historický vývoj v České republice i v zahraničí. Soustředí se na jednotlivé typy, způsob použití i výhody a nevýhody, které z aplikace product placementu plynou, jak pro stranu zadavatele, tak pro producenta pořadu. Součástí je teoretický základ zabývající se jeho efektivitou a způsoby měření. Práce seznamuje s mírou saturace díla product placementem a s ní spojenými pohledy ze strany inzerenta, producenta pořadu a diváka. Práce představuje stěžejní legislativní ukotvení product placementu a doporučení oborových asociací, jak ho ideálně používat, aby divák nemohl být uveden v omyl. Praktická část staví na nashromážděných datech z kvantitativní analýzy vybraných seriálů TV Nova (Ulice, Dáma a král) a TV Prima (Krejzovi, Černé vdovy). Zabývá se tím, jaké typy product placementu v českých seriálech převládají z pohledu relevance, délky a druhu záběru, aktivity nebo rozpoznatelnosti v rámci děje. Podle výsledků provedené analýzy české seriály používají především aktivní typ product placementu ve vizuální podobě s dominantním záběrem.
Změna product placementu a její vliv na maskulinitu Jamese Bonda
Vokatá, Gabriela ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá změnou product placementu a jejím vlivem na maskulinitu postavy Jamese Bonda. V teoretické části je nejprve popsána teorie genderu, genderová socializace a genderové stereotypy. Dále je věnovaná pozornost maskulinitě, především konceptu hegemonické maskulinity a poté je práce soustředěná na vztah genderu v médiích a reklamě. Je vysvětlen pojem product placement v marketingové komunikaci, jeho typy a psychologické aspekty. Práce se také zmiňuje o efektivitě product placementu a jsou zde uvedeny i příklady. Na základě teorie z prvních dvou kapitol je ve třetí části rozebrána maskulinita postavy Jamese Bonda. Tato kapitola se zaměřuje na dva různé herce, Bondovi představitele. Pomocí obsahové a deskriptivní analýzy v praktické části je popsaný product placement ve vybraným audiovizuálních materiálech. Jedná se o čtyři filmové adaptace podle předlohy Iana Flemiga s názvy Zlaté Oko (1995), Zítřek nikdy neumírá (1997), Casino Royale (2006) a Skyfall (2012). Na závěr práce vyhodnotím své poznatky z praktické části. Cílem práce je zjistit, zda má rozdílný product placement vliv na maskulinitu Jamese Bonda.
The Channel of Influence? YouTube Advertising and the Hipster Phenomenon
Horáková, Zuzana ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Hájek, Martin (oponent)
Výzkum se zaměřuje na téma vlivu inzerce na YouTube na společnost z pohledu subkultury hipsterů. Cílem této práce je prozkoumat postoj hipsterů vůči YouTube díky analýze rozhovorů a také za pomoci teoretického ukotvení základních konceptů jako je subkultura, hipster, životní styl nebo reklama. Důvodem, proč jsem se zaměřila na postoje jedinců hipster je fakt, že fenomén hipster se stává čím dál rozšířenějším. Kromě toho jsou tito jedinci spojováni se skeptickým postojem vůči hlavním trendům. Proto jsem se rozhodla konfrontovat zdánlivě nedůvěřivý pohled hipsterů na YouTube, jakožto zástupce moderního hlavního proudu, se skutečnými postoji hipsterů.
Změna product placementu a její vliv na maskulinitu Jamese Bonda
Vokatá, Gabriela ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá změnu product placementu a jejím vlivem na maskulinitu postavy Jamese Bonda. V teoretické části je nejprve popsána teorie genderu, genderová socializace a genderové stereotypy. Dále je věnovaná pozornost maskulinitě, především konceptu hegemonické maskulinity a poté je práce soustředěná na vztah genderu v médiích a reklamě. Poté je vysvětlen pojem product placement v marketingové komunikaci, jeho typy a psychologické aspekty. Práce se také zmiňuje o efektivitě product placementu a jsou zde uvedeny i příklady. Na základě teorie z prvních dvou kapitol je ve třetí části rozebrána maskulinita postavy Jamese Bonda, tato kapitola se zaměřuje na dva různé herce, Bondovi představitele. Pomocí obsahové a deskriptivní analýzy v praktické části je popsaný product placement ve vybraným audiovizuálních materiálech. Jedná se o čtyři filmové adaptace podle předlohy Iana Flemiga s názvy Zlaté Oko (1995), Zítřek nikdy neumírá (1997), Casino Royal (2006) a Skyfall (2012). Na závěr práce vyhodnotím své poznatky z praktické části. Product placement je efektivním marketingovým nástrojem, a proto je na něj kladený větší důraz než na originální povahu postavy Jamese Bonda.
Marketingový plán neziskové organizace Sporťáček
Maroušková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán neziskové organizace Sporťáček. Cíle: Cílem bakalářské práce je sestavit marketingový plán, který do roku 2018 poslouží jako návod pro marketingové aktivity neziskové organizace. Dále na základě analýz zjistit, jaké jsou nedostatky v současně využívaných marketingových aktivitách a čeho je třeba dosáhnout v dalším roce. Následně vytvořit nové strategie tak, aby se naplnily zvolené marketingové cíle. Metody: Pro získání sekundárních dat byla použita metoda analýzy dokumentů a zúčastněného pozorování. PEST analýza byla provedena pomocí hodnocení pravděpodobnosti vlivu a výskytu zvolených faktorů. Analýza konkurence byla provedena pomocí srovnání konkurentů dle jednotlivých kritérií. Výsledky: PEST analýza přinesla odpovědi na to, jaké vnější globální faktory ovlivňují organizaci v současné situaci a také odhad jejich vývoje. Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou jsou pro organizaci místní pořadatelé akcí se stejným smyslem ve stejné lokalitě, a to díky větší podpoře sportovních klubů i územních orgánů státní správy. Následují akce pro děti, které se pořádají ve více městech republiky. Klíčová slova: služby, marketingový mix služeb, PEST analýza, analýza konkurence, SWOT matice, komunikační strategie, product placement

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.