Název: Vnímání product placementu v počítačových hrách
Překlad názvu: Perception of product placement in computer games
Autoři: Bauerová, Dominika ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: advergaming; esporty; in-game advertising; Product placement; stream; videohry; advergaming; esports; in-game advertising; Product placement; streaming; videogames

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118579

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415090


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet