|
Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s.
Kopecká, Lucie ; Hryciow, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané firmy a vypracování analýz současného stavu společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na rok 2009.
|
|
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
|
|
Podnikatelský záměr
Kuklová, Marie ; Pospíšilová, Zdena (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru pro založení nového internetového obchodu s bytovým textilem a bytovými doplňky. Analyzuje současný stav z hlediska tržního prostředí a konkurence. Obsahuje návrh na realizaci celého projektu včetně finančního vyjádření.
|
| |
|
Podnikatelský záměr - hospůdka v anglickém stylu
Weiss, Petr ; Pleva, Michael (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem na založení nové nekuřácké hospůdky. V první části jsou nastíněna teoretická východiska, na základě kterých je zpracována cast praktická. Výsledný podnikatelský záměr v praktické části, vychází z celkové analýzy trhu, jak z hlediska potenciálních zákazníků, tak i stávající konkurence. Na závěr bude posouzena realizovatelnost a reálnost záměru.
|
|
Analýza vybrané firmy
Vaňková, Jitka ; Ing.František Janáč (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Kovolit. Jedná se o akciovou společnost, která se zabývá průmyslovou výrobou – kovářství, slévárenství. Cílem práce je analyzovat vybranou společnost a navrhnout vhodná řešení pro zlepšení situace. Mezi analýzy patří: vnitřní a vnější okolí, Porterův model, fundamentální a finanční analýza. V poslední řadě SWOT analýza. Praktické části předchází teoretická část, kde je vysvětlena charakteristika uvedených analýz. Výsledkem jsou návrhy na zlepšení výkonnosti, efektivity a finanční situace.
|
|
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Kotková, Kristýna ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu nejmenované banky a navržením doporučení pro jeho zlepšení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů a poznatků souvisejících nejen s marketingovou komunikací, ale s marketingem obecně. V analytické části je zhodnocena současná situace marketingové komunikace vybraného podniku. V poslední části diplomové práce jsou na základě poznatků získaných z analytické části vytvořeny návrhy pro doplnění stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu včetně jejich přínosů a ekonomického zhodnocení.
|
|
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Záleská, Monika ; Nesrsta, Martin (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategický marketing. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné k porozumění dané problematiky, v druhé části jsou aplikovány tyto poznatky na konkrétní společnost a je provedena analýza stávajícího tržního postavení společnosti. Na základě zjištěného stavu je vyhodnocena marketingová strategie podniku a doporučeny změny, které povedou ke zlepšení postavení podniku na trhu.
|
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Doleželová, Eva ; Kristián, Petr (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce „Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení“ je na základě ekonomické analýzy provést zhodnocení výkonnosti vybraného podniku Montáže inženýrských sítí spol. s r.o. a identifikovat slabiny podniku a následně navrhnout řešení pro jejich odstranění. První část práce je věnována teoreticko-metodickým východiskům ekonomické analýzy. Ve druhé části práce jsou poté vybrané metody aplikovány na konkrétní podnik. V práci jsou použity ke zhodnocení ekonomické výkonnosti podniky metody finanční analýzy, PESTE analýza, Porterova analýza konkurenčních sil a SWOT analýza. Z výsledků provedených výpočtů je v syntetické části práce zhodnoceno hospodaření a navrhnuta opatření pro zlepšení finanční situace podniku.
|
|
Návrh strategie pro kavárnu
Holčáková, Kateřina
Holčáková, K. Návrh strategie pro kavárnu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývat návrhem strategie pro nově vznikající kavárnu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která vychází z odborné knižní literatury. Tato část obsahuje výklad pojmů týkající se managementu, strategie a řízení podniku a následně vysvětlení analýzy prostředí, která se skládá z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Praktická část se věnuje rozboru vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V rámci analýzy vnějšího prostředí jsou pomo-cí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti sil identifikovány příležitosti a hrozby. Na základě analýzy vnitřního prostředí jsou prostřednictvím principu klíčových slov urče-ny silné a slabé stránky. Pomocí SWOT analýzy jsou navrhnuty strategie pro daný podnik, následně je jedna strategie vybrána a ekonomicky zhodnocena.
|