Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 134 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s.
Kopecká, Lucie ; Hryciow, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané firmy a vypracování analýz současného stavu společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na rok 2009.
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
Podnikatelský záměr
Kuklová, Marie ; Pospíšilová, Zdena (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru pro založení nového internetového obchodu s bytovým textilem a bytovými doplňky. Analyzuje současný stav z hlediska tržního prostředí a konkurence. Obsahuje návrh na realizaci celého projektu včetně finančního vyjádření.
Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Geyerová, Vladimíra ; Vaňková, Šárka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost XXX s.r.o.. Tato společnost poskytuje zájmové kroužky pro děti do mateřských škol. Konkrétně je tato práce zaměřena na marketingový výzkum nového trhu Hodonínsko. Tato diplomová práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního okolí, srovnání plánu se skutečností a návrhy ke zlepšení chodu společnosti.
Podnikatelský záměr - hospůdka v anglickém stylu
Weiss, Petr ; Pleva, Michael (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem na založení nové nekuřácké hospůdky. V první části jsou nastíněna teoretická východiska, na základě kterých je zpracována cast praktická. Výsledný podnikatelský záměr v praktické části, vychází z celkové analýzy trhu, jak z hlediska potenciálních zákazníků, tak i stávající konkurence. Na závěr bude posouzena realizovatelnost a reálnost záměru.
Analýza vybrané firmy
Vaňková, Jitka ; Ing.František Janáč (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Kovolit. Jedná se o akciovou společnost, která se zabývá průmyslovou výrobou – kovářství, slévárenství. Cílem práce je analyzovat vybranou společnost a navrhnout vhodná řešení pro zlepšení situace. Mezi analýzy patří: vnitřní a vnější okolí, Porterův model, fundamentální a finanční analýza. V poslední řadě SWOT analýza. Praktické části předchází teoretická část, kde je vysvětlena charakteristika uvedených analýz. Výsledkem jsou návrhy na zlepšení výkonnosti, efektivity a finanční situace.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Kotková, Kristýna ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu nejmenované banky a navržením doporučení pro jeho zlepšení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů a poznatků souvisejících nejen s marketingovou komunikací, ale s marketingem obecně. V analytické části je zhodnocena současná situace marketingové komunikace vybraného podniku. V poslední části diplomové práce jsou na základě poznatků získaných z analytické části vytvořeny návrhy pro doplnění stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu včetně jejich přínosů a ekonomického zhodnocení.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Záleská, Monika ; Nesrsta, Martin (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategický marketing. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné k porozumění dané problematiky, v druhé části jsou aplikovány tyto poznatky na konkrétní společnost a je provedena analýza stávajícího tržního postavení společnosti. Na základě zjištěného stavu je vyhodnocena marketingová strategie podniku a doporučeny změny, které povedou ke zlepšení postavení podniku na trhu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Doleželová, Eva ; Kristián, Petr (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce „Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení“ je na základě ekonomické analýzy provést zhodnocení výkonnosti vybraného podniku Montáže inženýrských sítí spol. s r.o. a identifikovat slabiny podniku a následně navrhnout řešení pro jejich odstranění. První část práce je věnována teoreticko-metodickým východiskům ekonomické analýzy. Ve druhé části práce jsou poté vybrané metody aplikovány na konkrétní podnik. V práci jsou použity ke zhodnocení ekonomické výkonnosti podniky metody finanční analýzy, PESTE analýza, Porterova analýza konkurenčních sil a SWOT analýza. Z výsledků provedených výpočtů je v syntetické části práce zhodnoceno hospodaření a navrhnuta opatření pro zlepšení finanční situace podniku.
Návrh strategie pro kavárnu
Holčáková, Kateřina
Holčáková, K. Návrh strategie pro kavárnu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývat návrhem strategie pro nově vznikající kavárnu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která vychází z odborné knižní literatury. Tato část obsahuje výklad pojmů týkající se managementu, strategie a řízení podniku a následně vysvětlení analýzy prostředí, která se skládá z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Praktická část se věnuje rozboru vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V rámci analýzy vnějšího prostředí jsou pomo-cí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti sil identifikovány příležitosti a hrozby. Na základě analýzy vnitřního prostředí jsou prostřednictvím principu klíčových slov urče-ny silné a slabé stránky. Pomocí SWOT analýzy jsou navrhnuty strategie pro daný podnik, následně je jedna strategie vybrána a ekonomicky zhodnocena.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 134 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.