Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 397 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Propagace softwarového produktu na B2B trhu
Matela, Vít ; Suchý, Marek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problémem generování kontaktů pomocí nástrojů online marketingu na příkladu konkrétního produktu firmy Comprimato. V práci byl analyzován stav a prostředí, v jakém se firma nachází před spuštěním kampaně. Výsledky této analýzy jsou reflektovány v praktické části, kde je popsána strategie generování kontaktů. Součástí práce je i ekonomické zhodnocení kampaně a doporučení, jak v budoucnosti kampaň vylepšit.
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
Návrh a propagace elektronického obchodu
Šiková, Barbora ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie.
Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.
Vařachová, Jana ; Metálová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Vošvrdová, Klára ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Půjčovny šatů Kavalír. V teoretické části jsou vysvětlovány základní pojmy, jako například co je to marketing a marketingová komunikace. V analytické části se provedou potřebné analýzy, z kterých je zjištěn skutečný stav firmy na trhu. Poslední část bakalářské práce navrhuje změny, které by měli vést k zvýšení povědomí o firmě a tím zvýšení počtu nových zákazníků.
On-line marketingová komunikace
Mirošová, Leona ; Paďourová, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci módní značky Sledgehammer. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a online marketingové komunikace a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení komunikace značky s veřejností.
Návrh marketingové strategie
Kadlecová, Nikol ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro společnost zabývající se prodejem audiotechniky. V rámci práce jsou přiblížena teoretická východiska marketingové strategie, analyzováno prostředí společnosti a její současná situace. Na základě zjištěných skutečností je vypracován návrh marketingové strategie včetně doporučení pro produktovou, cenovou, distribuční a komunikační strategii s důrazem na online marketing, který představuje způsob naplnění marketingových cílů společnosti.
Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Suchý, Marek ; Holub,, Miloš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných v analytické části navrhuje strategické i jednotlivé taktické marketingové aktivity přispívající k posílení pozice společnosti na trhu.
Online marketingová komunikace pro portál zprostředkující IT služby
Tomášek, Jan ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komplexním návrhem řešení propagace portálu zprostředkovávající IT služby na internetu. Tento návrh má podpořit úspěšné fungování portálu a vybudování jeho značky na internetu, kvalitní propagaci nabízených služeb, zajištění dostatečně velké klientely zákazníků a získání jejich důvěry. V první části bakalářské práce jsou obsaženy teoretické východiska k vytvoření marketingové strategie na internetu. V druhé části je provedena analýza potřebná k návrhu vlastního řešení marketingové strategie obsažený v další části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 397 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.