Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a propagace elektronického obchodu
Šiková, Barbora ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie.
Analýza vybraných ukazatelů firmy DEKOR spol. s r.o. pomocí časových řad
Šiková, Barbora ; Novotná,, Veronika (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy vybraných ukazatelů společnosti DEKOR spol. s r.o. V první částí jsou teoretická východiska časových řad potřebná k analýze vybraných ukazatelů, ke stanovení prognózy a k zobrazení jejich vývoje. Ve druhé části jsou analyzovány náklady, výnosy a hospodářský výsledek společnosti. Všechny ukazatele jsou analyzovány za posledních devět let pomocí časových řad.
Analýza vybraných ukazatelů firmy DEKOR spol. s r.o. pomocí časových řad
Šiková, Barbora ; Novotná,, Veronika (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy vybraných ukazatelů společnosti DEKOR spol. s r.o. V první částí jsou teoretická východiska časových řad potřebná k analýze vybraných ukazatelů, ke stanovení prognózy a k zobrazení jejich vývoje. Ve druhé části jsou analyzovány náklady, výnosy a hospodářský výsledek společnosti. Všechny ukazatele jsou analyzovány za posledních devět let pomocí časových řad.
Návrh a propagace elektronického obchodu
Šiková, Barbora ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.