Název: Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Překlad názvu: The Marketing Strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Autoři: Suchý, Marek ; Holub,, Miloš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event marketing; General Electric matice; Marketing; marketingová strategie; online marketing; PEST analýza; Porterů model konkurenčních sil; SWOT analýza.; General Electric matrix; Marketing; marketing strategy; online marketing; PEST analysis; Porter five forces model; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40147

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-604960


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet