Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na využití mobilních technologií ve firmě
Martincová, Petra ; Štěpánek, Ladislav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce uvádí základní pojmy a principy, které jsou využívány v současných mobilních technologiích. Dále je zde uveden přehled mobilních operátorů pohybujících se na českém trhu s mobilními technologiemi. Na základě těchto informací jsou zhodnoceny nabídky mobilních operátorů, které firma může využít pro úsporu svých nákladů. Z těchto nabídek je vybráno konkrétní řešení, které dané firmě nejvíce vyhovuje.
Návrh na využití mobilních technologií
Makovský, Marek ; Smílek, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V této bakalářské práci nejprve seznamujeme čtenáře s vývojem standardů bezdrátových mobilních sítí současnosti a následných možnostech využití datových přenosů. Práce pokračuje nastíněním trendu předpokládaného vývoje a představením určitých doporučení. V první, tedy teoretické části, jsou popsány komerční bezdrátové systémy, provozované u většiny mobilních operátorů v Evropě. Následující část se věnuje analýze součastné situace, kde jsou shrnuty stávající případy využití mobilních technologií. Poslední kapitola se zabývá konkrétními návrhy, doporučujícími využití mobilních sítí a shrnutí problematiky datové komunikace mezi řídící částí a přenosovým GSM terminálem na straně druhé. V závěrečné části nalezneme doporučení.
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Štěpánová, Ludmila ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra cestovního ruchu. Vedoucí práce: Ing. Martin Vaško. Stupeň odborné kvalifikace: inženýr. Praha 2016. 80 stran. Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy ve vývoji mobilních technologií a jejich aplikací v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat možnosti využití mobilních technologií, advergamingu, rozšířené a virtuální reality v marketingových aktivitách destinace. Praktická část řeší analýzu aktivit agentury CzechTourism v tomto odvětví.
Vývoj technologie mobilního internetu a jeho dopad na uživatele v České republice
Sochor, Filip ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Egressy, Adam (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem technologií mobilního internetového připojení se zaměřením na uživatele v České republice. Hlavním cílem je zmapovat současnou situaci v oblasti mobilního připojení k internetu, prozkoumat preference a využití uživateli, a odpovědět na otázku, zda tuzemští mobilní operátoři splňují očekávání zákazníků z hlediska využití nejnovějších mobilních technologií, nabídkou služeb a celkovou dostupností. Zvolená problematika je řešena v teoretické a praktické části. První úsek se věnuje vývoji mobilních technologií, jejich dostupnosti a možnostem využití koncovými uživateli se svými benefity i nevýhodami. Dostupnost je pojata ve smyslu pokrytí území České republiky a jeho využití některým z frekvenčních pásem. Dále teoretická část obsahuje informace o českém mobilním trhu a porovnání operátorů s obrazem celkového pokrytí území České republiky. Takové údaje byly získány z odborných publikací či veřejně dostupných zdrojů a na základě přímé komunikace s technickým oddělením operátorů Vodafone a T-Mobile. Druhý úsek zkoumá pomocí srovnání, SWOT analýz a dotazníkového šetření spokojenost, využitelnost a čerpání mobilního internetového připojení. Dále praktická část potvrzuje, jak se český uživatel na internetu zpřístupněném pomocí mobilních zařízení chová a kolik času na něm stráví. Sběr dat byl uskutečněn v průběhu 6 měsíců (čtvrtý kvartál roku 2015 - první kvartál roku 2016). Výsledkem praktické části je zjištění spokojenosti uživatelů s připraveností služeb ve smyslu optimalizace obsahu a nabídky informací, služeb a zábavy, případně doprovodných aplikací využívajících připojení k internetu; následně kde a za jakým účelem připojení využívají. Vše s genderovým a věkovým rozdělením za účelem dokázat rozmanitost zaměření uživatelů. Vzniklou práci mohou využít pro své účely mobilní operátoři i virtuální mobilní operátoři jako odraz současné situace, ale také odborníci zaměřující se na možnosti využití mobilního internetového připojení z hlediska jeho momentálního stavu a predikovaného vývoje.
Využití mobilních technologií v různých kulturách
Peroutková, Hana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části jsou představeny nejvýznamnější teorie kulturních dimenzí. Konkrétně kulturní dimenze podle Schwartze, Trompenaarse a Hofstedeho. Stěžejní význam pro tuto práci má studie GLOBE, která se stala základem pro následnou analýzu sekundárních dat. Cílem práce je zjistit rozdíly v používání mobilních technologií mezi kulturními klastry, stanovenými podle studie GLOBE, a také (ne)zamítnout hypotézy o shodě používání mobilních technologií k vybraným účelům. Mezi vybrané účely patří micro-blogging, sociální sítě, služby online seznamky, správa nebo publikování na vlastním webu či blogu a psaní komentářů, recenzí nebo hodnocení.
ERP a mobilní technologie v praxi
Izič, Admir ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou využití mobilních technologií v návaznosti s podnikovými informačními systémy. Cílem práce je analyzovat integraci mobilních technologií do podnikového prostředí. Práce nejdříve zkoumá současný stav, důvody a přínosy použití mobilních technologií ve firemní sféře s využitím výzkumné metodiky polostrukturovaného rozhovoru. Tato část končí autorovým zhodnocením zkoumaných případů a identifikaci dalších souvisejících typů řešení v praxi. Závěrečná část diplomové práce je řešena formou případové studie v české společnosti. Tato část nejdříve analyzuje současný stav informačních a komunikačních technologií ve firmě na základě konzultací a návštěv zaměstnanců, následně definuje příležitosti pro zlepšení podpory vybraných podnikových procesů, pro které ve finální části diplomové práce navrhuje možná řešení. Tato práce přináší některé dosud nepublikované informace ohledně využití mobilních technologií v podnikovém prostředí.
Mobilní web v prostředí firmy
Pivec, Jan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je v teoretické části je rozebrat problematiku posunu mobilních technologií v rámci využití mobilních webových stránek včetně jejich výhod a omezení. Praktická část zahrnuje studii webových a mobilních stránek O2 Active společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. a doporučení k využití mobilních webových stránek vycházející z analýz webových stránek Vysoké školy ekonomické Fakulty managementu v Jindřichově Hradci.
Marketingová analýza produktu mobilní data společnosti T-Mobile ČR
Burian, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Keyzlarová, Dagmar (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracování marketingové analýzy produktu mobilní data společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Nejprve jsou v práci obecně definována mobilní data a mobilní technologie, které jsou nejčastěji využívány. Teoretickou část práce uzavírá popis situace na českém telekomunikačním trhu. Hlavní část práce obsahuje marketingový mix mobilních dat společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., ve kterém je představena mezinárodní skupina Deutsche Telekom a její zastoupení v České republice. Dále jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a na závěr jsou uvedeny výsledky vypracované analýzy a podány návrhy na možné vylepšení pro společnost.
Trendy vývoje mobilních telefonů
Vít, Kristian ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
V diplomové práci "Trendy vývoje mobilních telefonů" se věnuji detailnímu rozboru trhu s mobilními telefony v globálním měřítku. Mým hlavním cílem je vypracování ucelené analýzy trhu s mobilními telefony zaměřené na telefony s operačním systémem (smartphone). Studii jsem zpracoval hlavně z pohledu klíčových hráčů na trhu a srovnání těchto výrobců. Po popisné části, ve které jsem představil trh jako celek a segmentaci trhu jsem rozdělil podle objemu a hodnoty, se v této pasáži zaměřuji na rozsegmentováni trhu na segmenty podle klíčových hráčů na globálním trhu. Tento popisný segment jsem zakončil segmentací trhu podle výše prodaných mobilních telefonů jednotlivých výrobců a segmentací podle mobilního operačního systému. V praktické části mé práce jsem zanalyzoval společnosti na trhu, které se zabývají výrobou smartphonů. V tomto úseku diplomové práce začínám popisem společností a stručného přehledu o tom, na jaký trh se nejvíce zaměřují a jaké jsou jejich přednosti nebo úskalí. Zaměřuji se na zanalyzování trhu pomocí Porterovy a SWOT analýzy jednotlivých výrobců. V neposlední řadě analyzuji i finanční ukazatele od roku 2007 do současnosti. V závěru práce se dostávám ke svým doporučením, jak by se to mělo a nemělo dělat. Kapitola s výstrahou na co si dát pozor je popsána pomocí výrobků, které v uplynulých letech na trhu selhaly. Na úplném závěru docházím ke zhodnocení a doporučení, které by teoreticky měli přinést kladný vývoj určitému výrobci. Hlavním přínosem diplomové práce je poskytnutí komplexní a detailní analýzy trhu s mobilními telefony a srovnání výrobců smartphonů v globálním měřítku. Jedním z přínosů je shromáždění těchto informací, dat a jejich analýz k popisu aktuálního stavu na trhu, ale i doporučujících postupů, ke kterým jsem došel v průběhu celé práce. Díky unikátnímu zhodnocení celého globálního trhu s výrobci mobilních telefonů, jejich ukazatelů a analýzám či strategickým informací, může být tato práce velmi cenným materiálem pro určitou skupinu čtenářů, kteří chtějí získat přehled nebo hledají přesné informace o výrobci.
Perspektivní služby v oblasti mobilních komunikací
Plavec, Tomáš ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout novou mobilní službu. Na začátku práce jsou uvedeny technologie, které se využívají v mobilní komunikaci. Dále je zde definován pojem mobilní služba s uvedením několika příkladů. V praktické části je popsán vlastní návrh služby a její varianty. Nová služba je na závěr popsána jako možný druh nového podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.