Název: Marketingová analýza produktu mobilní data společnosti T-Mobile ČR
Překlad názvu: The product marketing analysis of mobile data of the company T-Mobile Czech Republic a.s.
Autoři: Burian, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Keyzlarová, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; mobilní data; mobilní technologie; telekomunikace; marketing; marketing mix; mobile data; mobile technology; telecommunications

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30459

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112623


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet