Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová analýza produktu mobilní data společnosti T-Mobile ČR
Burian, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Keyzlarová, Dagmar (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracování marketingové analýzy produktu mobilní data společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Nejprve jsou v práci obecně definována mobilní data a mobilní technologie, které jsou nejčastěji využívány. Teoretickou část práce uzavírá popis situace na českém telekomunikačním trhu. Hlavní část práce obsahuje marketingový mix mobilních dat společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., ve kterém je představena mezinárodní skupina Deutsche Telekom a její zastoupení v České republice. Dále jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a na závěr jsou uvedeny výsledky vypracované analýzy a podány návrhy na možné vylepšení pro společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.