Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vedení třídy jako manažerská činnost učitele
Vinohradník, Luboš ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Tématem této práce je vedení třídy jako manažerská činnost učitele. Cílem této práce je na základě prostudované literatury a analýzy rozhovorů se třemi třídními učiteli ze základní školy a se třemi třídními učiteli ze střední školy sestavit soubor a popis veškerých manažerských kompetencí souvisejících s manažerským vedením třídy. Práce by měla posloužit jako podkladový materiál pro komplexní metaanalýzu manažerské kompetence v profesiogramu učitele. V teoretické části se tato práce zaměřuje na komparaci třídního učitele a manažera. Ve výzkumné části pak tato práce zkoumá problematiku vedení třídy jako manažerskou činnost za pomoci kvalitativního přístupu. A to za pomoci metody polostrukturovaného rozhovoru se šesti respondenty. Tyto polostrukturované rozhovory jsou dále analyzovány a na jejich základě jsou odvozeny závěry této práce.
Kompetence manažera v multikulturním prostředí společnosti INVIA.CZ, s.r.o.
Macečková, Kateřina ; Holeček, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast manažerských kompetencí v cestovní agentuře INVIA.CZ, s. r. o. Tato společnost v nedávné době rozšířila své působení na zahraniční trhy Polska, Maďarska a Rumunska. Všechny tyto dceřiné společnosti zůstávají řízeny z české mateřské centrály. Cílem práce je identifikovat, jak jsou kompetence manažerů této společnosti ovlivněny průběhem expanze a stanovit návrhy na zlepšení jejich stylu řízení.
Kompetenční profil koordinátora dobrovolníků na sportovní akci
Klenerová, Barbora ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Kompetenční profil koordinátora dobrovolníků na sportovní akci Cíl: Hlavním cílem práce je vytvořit kompetenční profil koordinátora dobrovolníků, z pohledu především dobrovolníků, pro potřeby organizátorů sportovních akcí, zejména v Labe aréně Račice. Vedlejšími úkoly práce jsou vytvořit týž profil z pohledu manažerů, dále z pohledu dobrovolníků i manažerů a jednotlivé pohledy porovnat. Metody: Práce kombinuje metody kvalitativního i kvantitativního charakteru. Na základě studia odborné literatury a rozhovorů s koordinátory dobrovolníků a dalšími manažery sportovních akcí byl vytvořen seznam kompetencí potřebných pro efektivní výkon práce koordinátora dobrovolníků. Důležitost jednotlivých kompetencí poté zhodnotili dobrovolníci na Mistrovství Evropy juniorů a závodníků do 23 let v rychlostní kanoistice 2019 pomocí písemného dotazování. Výsledky: Sestavený kompetenční profil zahrnuje 20 kompetencí, které dobrovolníci ohodnotili jako nejdůležitější. Jedná se o kompetence pozitivní, důvěryhodný, zodpovědný, pilný, přátelský, psychicky odolný, s přirozenou autoritou, racionální a klidný z kompetenční skupiny osobnostní charakteristiky a kompetence umět jednat s lidmi, dovednost rozhodovat, schopnost improvizovat, řešení krizových situací, samostatnost, organizování, rozdělování úkolů,...
Manažerské kompetence žen
MALENOVÁ, Natálie
Bakalářská práce se zabývá výzvami, kterým čelí ženy na vedoucích pozicích. Práce vymezuje koncepční rámec definováním managementu, stylů managementu a základních manažerských dovedností. Vysvětluje také klíčové pojmy, jako jsou rozdíly v chování žen a mužů, problematika diskriminace a vstupní bariéry. Dále poskytuje kvalitativní analýzu, prostřednictvím rozhovorů provedených se vzorkem vybraných žen. Použitá metoda průzkumu je polostrukturovaný rozhovor, v němž jsou vyjádřeny názory a představy manažerek. Rozhovory se týkají problémových situací souvisejících s jejich pracovním prostředím, s rozdíly mezi ženskými a mužskými kolegy a budoucí rolí žen na pracovišti. Cílem práce je navrhnout změny v přístupu firem k manažerkám a zároveň najít podporu pro ženy, které se ucházejí o manažerské pozice.
Identifikace požadavků kladených na sportovní manažery v procesu náboru v České republice a Německu
Vítek, Zbyněk ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Identifikace požadavků kladených na sportovní manažery v procesu náboru v České republice a Německu Cíle: Hlavním cílem primárního šetření je přezkoumat situaci na straně nabídky pracovní pozice "Sportovní manažer" na pracovním trhu České republiky a Německa. Porovnat v čem spočívají rozdíly v požadavcích na sportovní manažery a využít dosažených výsledků empirického výzkumu k představení sportovního manažera. Dílčí cíle, komentáře a doporučení, byly formulovány takto: 1) Zjistit, které znalosti a dovednosti jsou relevantní pro inzerenty a kvantifikovat je. 2) Ověřit, zda inzerenti vyžadují vzdělání a praxi, a blíže určit typ vzdělání, délku a druh praxe. Metody: Teoretická část je zpracována formou rešerše. A to z odborné literatury a publikací. K naplnění vědecko-výzkumného cíle byla použita také metoda komparace. Zjištění jsme doplnili formulací doporučení pro realizaci procesu náboru a výběru při získávání nejvhodnějšího kandidáta na pozici "sportovní manažer". Výsledky: Z empirických poznatků a výzkumu náborových inzerátů je zřejmá identifikace a rozdíl požadavků na odborné znalosti, stupeň vzdělání, druh a délku praxe při obsazování pozice sportovního manažera na českém a německém trhu. Ověření zdali inzerenti vyzdvihují důležitost vysokoškolského vzdělání, ale také znalosti odborných...
Manažerské kompetence v rozvoji studentů EF JU
LIŠKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu manažerských kompetencí studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích oboru Řízení a ekonomika podniku s návrhem rozvoje klíčových kompetencí pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu práce. Výsledky byly zpracovány na základě dotazníkové šetření pro studenty a manažery podniků se zaměřením na měkké kompetence stanovené Centrální databází kompetencí.
Kompetenční profil sportovního manažera z pohledu studentů FTVS a vrcholových manažerů
Závadská, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kompetenční profil sportovního manažera z pohledu studentů FTVS a vrcholových manažerů Cíle: Cílem práce je identifikace požadovaných kompetencí pro pozici sportovního manažera a následná tvorba seznamu kompetenčních nároků a sestavení kompetenčního profilu manažera sportu. Metody: Pro dosažení cíle práce byly použity studie odborné literatury z oblasti managementu, personálního managementu a psychologie. Pro konečné sestavení profilu byla použita metoda rozhovoru a dotazování. Výsledky: Výsledkem práce je vytvoření kompetenčního profilu sportovního manažera, jenž obsahuje kompetence rozdělené do několika okruhů i jejich požadovanou úroveň. Klíčová slova: manažer, sportovní manažer, kompetence, manažerské kompetence, kompetenční profil
Time management jako jedna z manažerských kompetencí
Nováková, Jana ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Rabiňáková, Dana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou time managementu jako jednou z manažerských kompetencí, kterou manažeři potřebují k úspěšnému vykonávání manažerské práce. Diplomová práce zachycuje teoretické ukotvení tohoto tématu, jeho aplikaci v praxi i empirický výzkum. Hlavním cílem diplomové práce je ukázat manažerům možnosti provádění sebehodnocení v oblasti řízení času, odhalit jejich silné a slabé stránky v této oblasti a nalézt možnosti potenciálního rozvoje. Pro vypracování empirické části diplomové práce jsem zvolila techniku manažerského stínování, metodu 360stupňové zpětné vazby a Competency Based Interview. Do výzkumu jsem zahrnula celkem tři manažerky z neziskových i ziskových organizací. Z výzkumu vyplynuly u jednotlivých manažerek závažné i méně závažné nedostatky v oblasti řízení času. Mezi nejzávažnější zjištěné nedostatky lze zařadit neochotu delegovat úkoly, která je zapříčiněna nedůvěrou ve schopnosti kolegů a podřízených sledovaných manažerek, a neschopnost odmítat žádosti druhých z důvodu pocitu provinilosti vůči žadateli. Empirická část odhalila manažerkám jejich nejslabší místa v oblasti řízení času a oblasti potenciálního rozvoje v této oblasti. Manažerky si rovněž vyzkoušely techniky, kterými mohou diagnostikovat svou současnou úroveň řízení času a možnosti směru dalšího...
Vedení třídy jako manažerská činnost učitele
Vinohradník, Luboš ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Tématem této práce je vedení třídy jako manažerská činnost učitele. Cílem této práce je na základě prostudované literatury a analýzy rozhovorů se třemi třídními učiteli ze základní školy a se třemi třídními učiteli ze střední školy sestavit soubor a popis veškerých manažerských kompetencí souvisejících s manažerským vedením třídy. Práce by měla posloužit jako podkladový materiál pro komplexní metaanalýzu manažerské kompetence v profesiogramu učitele. V teoretické části se tato práce zaměřuje na komparaci třídního učitele a manažera. Ve výzkumné části pak tato práce zkoumá problematiku vedení třídy jako manažerskou činnost za pomoci kvalitativního přístupu. A to za pomoci metody polostrukturovaného rozhovoru se šesti respondenty. Tyto polostrukturované rozhovory jsou dále analyzovány a na jejich základě jsou odvozeny závěry této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.