Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 757 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů
Kratochvílová, Barbora ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na komparaci se zvolenými konkurenčními společnostmi na polském trhu a doporučení pro společnost Kolštejn wellness centrum pro znovuzískání polských klientů. Jak už je z názvu společnosti patrné, tak se společnost zabývá hotelnictvím a poskytováním wellness služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce popisuje cíle práce, metody a postupy zpracování. Zároveň se věnuje teoretickým východiskům práce, které jsou potřebné pro správné pochopení a uchopení dané problematiky. Druhá kapitola obsahuje aplikaci zjištěných poznatků. Na základě provedených výzkumů a zjištěných skutečností jsou v poslední kapitole představeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení situace.
Strategie rozvoje podniku
Hruška, Vojtěch ; Hořínek, Richard (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje podniku. V tomto případě je zkoumanou společností jedna z největších světových autopůjčoven, respektive její česká odnož. Tato práce zkoumá společnost za použití analytických metod vyučovaných v rámci studia, především strategické analýzy. Díky těmto analýzám je objeveno slabé místo. Nedostatkem se v tomto případě stala mezera v portfoliu, jelikož společnost nenabízí užitkové vozy, na rozdíl od konkurence a zahraničních poboček. Za pomoci metody minimálních nákladů je poté navrhnut konkrétní možný postup při odstraňování tohoto nedostatku.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
Návrh digitalizace procesu náboru v personální agentuře v Brně
Špačková, Kristýna ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzvou v oblasti digitalizace náborového procesu pobočky personální agentury situované v Brně. Teoretická část obsahuje literární rešerše v oblasti digitalizace procesu náboru personálních agentur přes strategické řízení a popis vybraných analyticko-výzkumných a evaluačních metod použitých v této oblasti a typu výzkumu. Analytická část obsahuje aplikaci vybraných analyticko-výzkumných metod za účelem identifikace klíčových faktorů pro posouzení možnosti digitalizace lokální strategie brněnské pobočky, jejichž závěry vstupují do metody COP pro následné zhodnocení. Na základě zjištěných výsledků je v návrhové části zvolená vhodná varianta dalšího směřování společnosti a její rozpracování do konkrétnějších zásahů.
Rozvoj marketingových aktivit posilujících konkurenceschopnost firmy
Kaufmanová, Marie ; Vavřina, Zbyněk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bylo zhodnotit současnou situaci společnosti Liberecká IS, a. s. pomocí strategické analýzy, a na základě jejích výsledků navrhnout marketingové aktivity a jejich rozvoj, které by podporovaly konkurenceschopnost společnosti na trhu. V rámci těchto marketingových aktivit byl proveden marketingový průzkum největšího zákazníka společnosti, který potvrdil a v některých případech vyvrátil tušení společnosti ohledně kvality služeb, které jsou poskytovány a spokojenosti zákazníků společnosti. Průzkum tak nastínil další činnosti, které povedou ke zvyšování spokojenosti zákazníků a tím i větší konkurenceschopnosti společnosti.
Development of Competitiveness of Company - Development of Marketing Activities
Hanák, Tomáš ; Karpecki, Vladimír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This master’s thesis analyzes external and internal environment of the chosen company as well as current situation of its marketing activities. It includes the proposal of marketing activities which should increase competitiveness of the company.
Rozvoj ICT pro zvýšení konkurenceschopnosti střední školy
Konečný, Jan ; Vlček, Karel (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit návrh počítačové sítě a počítačových učeben pro Gymnázium a Střední odbornou školu Frýdek-Místek. Je v ní popsán také harmonogram celého projektu a včetně jeho finančního zhodnocení.
Analýza regionu a jeho rozvojové strategie
Lukeš, Jakub ; Chovancová, Jitka (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce)
V této diplomové práci se řeší problematika konkurenceschopnosti regionů. V teoretické části je vymezen kraj, jako hlavní aktér regionálního rozvoje, a možnosti financování. V praktické části je popsán a charakterizován Olomoucký kraj doplněný o SWOT analýzu. Konkurenceschopnost regionu je vypočtena na základě statistických proměnných z různých oborů.
Podpora výzkumu a vývoje: cesta ke zvýšení konkurenceschopnosti podniků
Bočková, Nina ; Dohnal, Mirko (oponent) ; Duspiva, Pavel (oponent) ; Motyčková, Monika (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Disertační práce zkoumá možnosti zvýšení využívání nepřímé a přímé podpory na VV u malých a středních podniků působících v České republice, zařazených do odvětví zpracovatelského průmyslu zaměřeného na výrobu počítačů, elektronických a optických přístrojů a zařízení. Motivem pro volbu tématu této práce byla přímá zkušenost z praxe, kdy podniky neměly dostatek informací pro využívání dotací na výzkum a vývoj, případně měly negativní zkušenosti s žádostmi o přímou podporu na výzkum a vývoj. Tyto skutečnosti znesnadňovaly realizování výzkumu a vývoje v podnikové praxi. Cílem disertační práce je návrh metodiky pro využívání dostupných nástrojů podpory výzkumu a vývoje v podmínkách České republiky a její verifikace na reálných datech z vybraných podniků. Ke zkoumání vybrané oblasti vědeckého poznání byla použita data z primárního i sekundárního výzkumu. Na základě poznatků, získaných podrobnou rešerší českých i zahraničních literárních zdrojů, bylo provedeno dotazníkové šetření. Respondenty byly podniky z odvětví elektronického průmyslu. Disertační práce obsahuje výsledky empirického výzkumu, vyhodnocení výzkumných otázek týkajících se srovnání vybraného vzorku podniků aktivně realizujících výzkum a vývoj a podniků, zabývajících se pouze výrobou bez inovačních procesů. Na základě zpracování dotazníku a testování výzkumných otázek byla za pomocí fuzzy logiky vytvořena metodika pro malé a střední podniky, usnadňující rozhodování při financování výzkumných a vývojových aktivit. Využívání navržené metodiky umožní podnikům rozšíření zdrojů pro financování inovačního procesu, jako nezbytné součásti konkurenčního boje ve vybraném odvětví. Metodika je významným pomocníkem pro strategické rozhodnutí malých a středních podniků, uvažujících o zavedení výzkumu, vývoje a inovací. Přínosy disertační práce lze spatřovat nejen v rovině teoretické a praktické, ale i pedagogické.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 757 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.