Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Doležal, Tomáš ; Mečíř, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení Jacob Brno prostřednictvím její značky. Stávající situace společnosti je rozebraná dle teoretických poznatků. Na základě teorie hodnotového řetězce je rozebrán proces tvorby hodnoty pro zákazníka a ten je porovnán s konkurenční společností. Dle této a dalších analýz je navrženo rozšíření nabídky již zmíněného zařízení o doplňkové služby, především o konferenční místnost a vylepšený způsob, jak ubytovat hosty.
Problematika terciárního vzdělávání v oborech hotelnictví a gastronomie
Burešová, Pavla ; Janiš, Kamil (vedoucí práce) ; Prusáková, Viera (oponent) ; Jakubíková, Dagmar (oponent)
Cílem disertační práce nazvané Problematika terciárního vzdělávání v oborech hotelnictví a gastronomie je na základě analýzy současného stavu profesního vzdělávání ve zkoumané oblasti vytvořit koncept profesních standardů s definováním klíčových kompetencí a vzorový profil absolventa bakalářského a navazujícího magisterského studia zkoumaného oboru. Pro zpracování předkládané studie bylo využíváno kombinace několika metod a technik - komparace prostředí vysokoškolského vzdělávání ve zkoumaném oboru v ČR a v Evropě, dotazníkové šetření zahrnující výsledky od 556 respondentů, pozorování a osobní rozhovory se zástupci zaměstnavatelů. Výsledky z vyhodnocených analýz a syntézy napomohly k formulování závěrů. Vzdělávací model pro vysokoškolskou úroveň hotelnictví a gastronomie umožňuje modifikace v rámci studijního programu - s ohledem na požadavky profesního prostředí. Na základě výsledků šetření jsou definovány kompetence, které jsou od absolventů vyžadovány zaměstnavateli zkoumaného odvětví. Klíčové kompetence se odvíjejí od sociálních a interpersonálních dovedností, od empatie, motivačních schopností, komunikačních dovedností, multikulturní tolerance. Mezi základní odborné kompetence patří systematičnost, kritičnost, analytičnost, organizační dovednosti, kreativita a smysl pro detail, umění predikce,...
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Kozák
Holický, Filip ; Nováková, Lenka (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Kozak Invest a.s., která je provozovatelem tříhvězdičkového hotelu Kozák v Brně. Analyzuje a hodnotí poskytované služby a oblasti, které s jejich zajišťováním souvisí. Obsahuje návrhy na zlepšení nabízených služeb a prostor hotelu s cílem navýšit konkurenceschopnosti hotelu.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Myslivna
Izák, Filip ; Mazuch, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá problematikou kvality poskytovaných služeb hotelu Myslivna Brno. Jedná se o hotel, jehož úroveň současných poskytovaných služeb je nutné pomocí řady opatření zvýšit. Při zpracovávání práce jsem vycházel z reálných ekonomických, provozních i technických dat realizovaných v rámci současného provozu hotelu Myslivna. V návrhové části předkládám opatření, která mohou vést k rostoucímu trendu obsazenosti a kvalitě poskytovaných služeb. Pro realizaci návrhů je zapotřebí vynaložit značné množství prostředků, jejichž návratnost by však měla přinést pozitivní efekt ve fungování a prosperitě celého hotelu Myslivna.
Psychodiagnostika v personální psychologii: kompetenční přístup při výběru zaměstnanců v hotelovém průmyslu
Šafr, Martin ; Wagnerová, Irena (vedoucí práce) ; Štikar, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá jedním z nejdiskutovanějších témat personální psychologie - výběrem zaměstnanců. Cílem práce je představit podrobný přehled vytváření výběrového postupu se zvláštním důrazem na různé metody výběru zaměstnanců. Pozornost je především věnována snaze zasadit tyto jinak běžné metody výběru zaměstnanců do nového rámce a nejnovějších způsobů jejich aplikace. Zvláštní důraz byl kladen na nové přístupy k metodě rozhovoru, testování kognitivních schopností, měření osobnostní rysů v práci a nové metody při vytváření assessment center. Zajímavou kapitolou je využití emočních faktorů jako kritérií pro výběr zaměstnanců a aplikace teorie attachmentu v pracovním prostředí. Značná část práce je také věnována metodám analýzy práce a vytváření kompetenčních modelů, jejich kritickému srovnání a aplikaci. Na základě předchozích teoretických pojednání je v empirické části proveden pokus o vytvoření konkrétního kompetenčního modelu určeného pro vedoucí pracovníky v hotelovém průmyslu a návrhy jeho praktického uplatnění.
Hotelový management
Zemanová, Veronika ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Cílem této práce je zjistit společné a rozdílné znaky mezi způsobem řízení vybraných hotelů a dále porovnat způsoby jejich řízení s převládající teorií o řízení těchto provozů. Součástí práce je analýza řízení tří hotelových provozů a jejich vzájemná komparace. Nejprve budou zjištěny informace o konkrétním způsobu řízení v každém vybraném hotelu, které budou poté aplikovány na teoretické poznatky. Výsledkem tohoto porovnání bude informace, zda způsob řízení v jednotlivých zařízeních odpovídá teoretickým znalostem a jestli se naopak dají tyto znalosti ve skutečnosti využít. Dalším krokem je porovnání jednotlivých hotelů mezi sebou a na základě výsledků, které vzejdou z této analýzy, bude navržen námět na zlepšení řízení jednotlivých hotelů.
Informační systém pro správu rezervací v restauracích
Slanař, David ; Chabada, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o stávajícím stavu fungování rezervací v restauracích a jeho inovaci pomocí zavedení informačního systému pro vytváření a správu rezervací. Popisuje návrh internetové webové aplikace umožňující on-line vytváření rezervací samotnými uživateli a jejich následnou správu zaměstnanci. Dále popis ekonomického přínosu a jiných výhod plynoucích ze zavedení tohoto systému v reálném světě a v neposlední řadě řešení případných problémů při nasazování systému v praxi.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu U Hraběnky
Kumbárová, Ludmila ; Píza, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na problematiku zvyšování a kvalitu poskytovaných služeb v existujícím hotelu na Vysočině v Telči. Jedná se o zařízení, jehož úroveň současných poskytovaných služeb je nutné řadou opatření zvýšit. Při zpracování jsem vycházela z konkrétních poskytnutých ekonomických, provozních i technických údajů realizovaných v rámci současného provozu hotelu. V návrhové části pak předkládám řadu opatření, které mohou vést ke zvýšení obsazenosti, i ostatních poskytovaných současných služeb. Jsem si vědoma, že pro jejich realizaci bude nutno vytvořit nemalé množství prostředků, jejichž návratnost by však měla přivést celkový efekt ve fungování většího povědomí a prosperitě celého hotelu.
Business Plan of the Trilobit hotel
Latash, Alena ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem práce je předložit obchodní plán pro nový Trilobit hotelu, provést analýzu svých marketingových aktivit a určit strategie rozvoje na podporu služeb hotelu. SWOT analýza byla použita a ukázala, že hotel má větší sílu než slabin; Také existuje mnoho příležitostí pro rozvoj. Konkurenční analýza je definovála hotel jako nejlepší v této oblasti. Všechny nástroje marketingového mixu byly vysvětleny jasně a podrobně. Implementační plán a finanční výpočty byly umístěny ukázat nákladů, investic a cash flow. Řada rozvojových strategií byla nabídnuta. V případě realizace, která bude hotel přilákat nové zákazníky, rozšířit spektrum služeb a zvýšit konkurenceschopnost a ziskovost.
Nové profesní pozice v hotelnictví a problematika jejich náboru
Kraliková, Klára ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce sleduje nové trendy nabídek práce v oblasti hotelnictví. Cílem je jednak poskytnout ucelený souhrn vybraných nových profesních pozic a zařadit je do kontextu hotelové organizace, ale také analyzovat aktuální požadavky na pozici Revenue managera. Informace byly získány monitoringem současné nabídky práce na inzertních portálech a prostřednictvím rozhovoru s personalistou nejmenovaného 5*hotelu v Praze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.