Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Zemánková, Jolana
ZEMÁNKOVÁ, J. Erotické apely v reklamě a jejich percepce generací Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se věnuje problematice užívání erotických apelů v reklamě a jejich percepcí generací Y. Na základě vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, eye-trackingového výzkumu a hloubkového rozhovoru napříč generací Y a dále také vyhodnocení provedeného hloubkového rozhovoru s reklamním tvůr-cem byl dosažen stanovený cíl práce, tedy sestavení doporučení pro reklamní tvůrce ohledně implikace erotických apelů v rámci komerčních sdělení při cílení na generaci Y.
Pracovní hodnoty a motivace generace Y a Z
Bistřický, Maxmilián ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Svobodová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou pracovních hodnot a motivací generací Z a Y v České republice. Tím jak generace Z vstupuje na pracovní trh, nabývá na relevanci výzkum jejích hodnot a motivací. Dobré porozumění generačním hodnotám pomáhá v zaměstnání vytvářet prostředí vhodné pro optimalizaci výkonu a satisfakce. Tato práce navazuje na zahraniční výzkum generací a snaží se toto téma více prozkoumat na České populaci. V první časti je práce ukotvena do teorie. Jsou zde popsány obě generace, jejich charakteristiky a rozdíly v obecné rovině i již vyzkoumané hodnotové charakteristiky. Práce je zde také ukotvena do studia hodnot a jsou zde konceptualizovány tři dimenze, na kterých je postavená následná analýza: vnitřní, vnější a sociálně - vztahové hodnoty. K analýze jsou využita data ISSP z modulů Work orientations III a IV z let 2005 a 2015. Analýza v programu IBM SPSS je založená na kontingenčních tabulkách doplněných o Chí-kvadrát test a následně je provedena faktorová a klastrová analýza, které testují konzistenci konceptualizovaných dimenzí, jejich sílu a strukturu proměnných. V závěru jsou popsány výsledky analýzy, limity práce a možnosti navazujícího výzkumu.
Čeští sportovní novináři generace Y: Reflexe kariéry na základě profesní spokojenosti a motivace
Hobzová, Ilona ; Chladová, Marta (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá reflexí kariéry českých sportovních novinářů a novinářek na základě atributů profesní spokojenosti a motivace. Zaměřuje se na novináře generace Y, jejíž členové jsou v odborných studiích popisováni jako ekonomicky aktivní, požadující vyšší životní úroveň, kladoucí důraz na osobní uplatnění, ale zároveň zajímající se o svůj osobní a rodinný život. Cílem práce je popsat generaci sportovních novinářů a novinářek z hlediska jejich profesní spokojenosti a motivace. Práce se na základě kvantitativního dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu formou osobních polostrukturovaných rozhovorů a jejich následné analýzy metodou interpretativní fenomenologie pokouší zmapovat nejčastější výzvy, kterým novináři a novinářky patřící do generace Y během své kariéry čelí. Mezi ty patří například slaďování profesního a soukromého života, genderová nerovnost na pracovišti, generační konflikty v pracovním týmu nebo nedostatečné finanční ohodnocení. Vzorek je složen z mužů a žen, kteří v době konání rozhovorů pracovali v audiovizuálních, rozhlasových a tištěných/online sportovních médiích.
Vliv tzv. „Ikea“ efektu na spotřebitele generace Y
Hochvaldová, Jana
Hochvaldová, J. Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato diplomová práce se věnuje působení „Ikea“ efektu na spotřebitele. Pojem „Ikea“ efekt je označován jako skutečnost, kdy lidé přiznávají vyšší hodnotu pro-duktům, na jejichž sestavení se nějakým způsobem podíleli, ve srovnání se stejný-mi produkty, na jejichž kompletaci se nepodíleli. Literární rešerše se zabývá spo-třebitelským chováním a behaviorální ekonomií, které je „Ikea“ efekt součástí. V analytické části diplomové práce je provedena analýza dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů, které výsledky dotazníku rozšiřují. Tyto výsledky jsou následně dány do kontextu s poznatky, které byly získány literární rešerší, a na základě těchto výsledků jsou pak sestaveny doporučení pro firmy, které mohou působení „Ikea“ efektu využít ve své marketingové a obchodní strategii.
Odměňování a motivace v generaci Y
Foretová, Monika
Foretová, M. Odměňování a motivace v generaci Y. Diplomová práce. Brno: Mende-lova univerzita v Brně, 2017. Závěrečná práce se zabývá tématem odměňování a motivace generace Y v pracovním procesu v podnicích poskytujících wellness služby. Teoretická část popisuje základní pojmy a souvislosti spojené s generací Y, odměňování a motiva-cí. Výsledky provedeného kvantitativního výzkumu jsou popsány a zobrazeny v praktické části, stejně jako testování předem stanovených hypotéz. Na konec jsou shrnuta zjištěná fakta a formulována doporučení pro podniky poskytující wellness služby v oblasti odměňování a motivace pracujících patřící do generace Y.
Manipulace v marketingové komunikaci
BURIANOVÁ, Denisa
Cílem předkládané diplomové práce je vyhodnocení postoje generace Y vůči používaným manipulativním praktikám vybraných obchodníků a to na základě analýzy problematických přístupů. Z hlediska metodického postupu byl využit kvalitativní přístup, konkrétně metody obsahové analýzy a individuální hloubkové rozhovory. Výsledky ukazují, že s novou technologickou érou je k dispozici mnoho nových metod, kterými lze manipulovat spotřebitelské chování při rozhodování o nákupu. Mezi respondenty, kterými byli zástupci generace Y, převažoval negativní postoj k manipulativním praktikám používaných při slevových akcích v rámci podpory prodeje. Předmětem kritiky byl též přístup k influencer marketingu a propagaci alkoholických a tabákových výrobků. Naopak tolerantnější přístup byl zastáván k reklamním spotům.
Spotřebitelské chování generace Y na bankovním trhu
PETRENKO, Viktoriia
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním generace Y na bankovním trhu. Cílem této diplomové práce je zjistit klíčové faktory ovlivňující mladou generaci lidí od 18 do 34 let při výběru banky pomocí analýzy jejich rozhodovacího procesu a zpracovat doporučení pro banky působící na českém trhu. Teoretická část je věnována vymezení pojmů souvisejících se spotřebitelským chováním, faktory ovlivňující toto chování, klasifikací jednotlivých generací a podrobnější charakteristikou zvolené generace Y. Část praktická je soustředěna na vyhodnocení výsledků kvantitativního výzkumu a udělení doporučení pro banky působící na českém trhu. Doporučení se týkají snížení bankovních poplatků, vylepšení interpersonální komunikace a investic do umělé inteligence.
Preseniorská edukace
Krhovská, Denisa ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dostálová, Vladimíra (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat rozdíly v rámci preseniorské edukace (z hlediska sebevzdělávání, hmotného zabezpečení, udržování sociálních vztahů, společenských aktivit apod.) u zástupců generací X, Y a Z. Pozornost je soustředěna na stáří a stárnutí (ať už na možné typy stárnutí či na biologické, psychické a sociální projevy stáří). V rámci tématu stáří a stárnutí je zmíněna i demografická situace v České republice a dopady stárnutí populace na společnost. Práce se dále soustřeďuje na preseniorskou edukaci, tj. na přípravu a adaptaci na stáří a stárnutí, a na edukaci proseniorskou, v rámci které se pozornost koncentruje i na mezigenerační učení, mezigenerační vztahy, mezigenerační programy a jsou také zmíněny negativní stereotypy o seniorech či společenské uznání stáří. Pro lepší pochopení celé problematiky jsou v práci uvedeny i charakteristiky jednotlivých generací X, Y a Z i z pohledu přípravy na stáří a stárnutí. Kvantitativní šetření bylo uskutečněno prostřednictvím dotazníku, jenž byl distribuován zástupcům jednotlivých generací. Cílem empirického šetření je zjistit, zda a jak se jednotliví reprezentanti generací X, Y a Z na stáří a stárnutí připravují a zda se mezi sebou liší. V empirické části práce jsou zanalyzovány určité otázky i z pohledu odpovědí zástupců generací X, Y a Z. V...
Výzkum pozice second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu
Rejchrtová, Karina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jak zákazníci vnímají pozici second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu. Jelikož se jedná o relativně nový segment obchodů, práce se z velké části věnuje i tomu, jak second handový trh vznikl a proč tak rychle roste. Mimo jiné se věnuje i změně nákupního chování zákazníků, která je jednou z příčin. Cílem práce je zjistit, jak si second handové obchody s vlastní značkou stojí v porovnání s konkurenčními řetězcovými obchody a second handy bez vlastní značky. Součástí práce je i návrh pyramidy second handového trhu, která rozděluje second handové obchody s vlastní značkou do segmentů navržených podle pyramidy značek autorkou Harriet Posner. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Při analyzování odpovědí respondentů v praktické části byly využity teoretické poznatky a na základě výsledků byly v závěru práce prezentovány zjištění a závěry, které z výzkumu plynou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.