Název: Vliv tzv. „Ikea“ efektu na spotřebitele generace Y
Autoři: Hochvaldová, Jana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behavioral economy; behavioral marketing; behaviorální ekonomie; behaviorální marketing; generace Y; generation Y; iracionální chování spotřebitele; irrational consumer behavior; psychologie v marketingu; psychology in marketing; „Ikea“ efekt; „Ikea“ effect

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=107797

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-524437


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-04-25, naposledy upraven 2023-04-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet