Název: Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Autoři: Zemánková, Jolana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: advertising; advertising appeals; arotic appeals; erotické apely; eye-tracking research; eye-trackingový výzkum; gender; generace Y; generation Y; hloubkové rozhovory; in-depth interviews; reklama; reklamní apely; sex in advertising; sex v reklamě

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=120165

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539374


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-02-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet