Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 592 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti
Cabejšek, Tomáš ; Dobešová, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingových strategií. Druhá, analytická část je soustředěna na zjištění aktuální situace v podniku. Ve třetí části jsou uvedena navrhovaná opatření, jejichž úkolem je vylepšit současnou marketingovou strategii.
Distribuované zpracování dat o IP tocích
Krobot, Pavel ; Kořenek, Jan (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá distribuovaným zpracování dat o IP tocích. Konkrétně je pak hlavním cílem poskytnutí řešení softwarového kolektoru, který bude umoţňovat zpracování a ukládání masivního objemu dat. V rámci této práce je zkoumána volně dostupná implementace rámce pro distribuované ukládání a výpočty nad daty Hadoop, která vyuţívá modelu MapReduce. Nad tímto systémem byly následně provedeny experimenty, jejichţ smyslem bylo získat představu o výkonnosti tohoto řešení oproti řešením stávajícím a odhalit slabiny systému. Na základě získaných poznatků byla pak vytvořena specifikace a návrh rozšíření stávajícího softwarového kolektoru. Dle vytvořeného návrhu následně vznikla implementace dotazovací části navrhovaného kolektoru, která se při distribuovaném zpracování dat o IP tocích jeví jako nejvíce kritická. Výsledky experimentů s touto implementací ukázaly výrazné zvýšení výkonu při dotazování a schopnost lineární škálovatelnosti na některých typech dotazů.
Reasons for low Linux adoption on desktop PCs
Langer, Filip ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Sedláček, Pavel (vedoucí práce)
The goal of this bachelor thesis is to acquaint the reader with Windows and Linux operating system, their environment, programs they dispose of, their strong and weak points and determine why is Linux operating system not popular choice for adoption among desktop computer users. This bachelor thesis should provide reader with enough information to make them acquaint enough to determine, which operating system would fit their needs the most. I have decided to create this bachelor thesis due to the fact that I once faced the lack of information materials about this topic.
Marketingové aktivity Dalešického cukrářství
Vidlák, Vojtěch ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Dalešické cukrářství. Teoretická část rozebírá základní pojmy marketingu, marketingový mix a jeho nástroje a rozdíly v marketingovém mixu u společnosti podnikající ve službách. Analytická část je tvořena seznámením se společností, analýzou marketingového prostředí a marketingového mixu. Východiskem jsou pak návrhy ke zlepšení marketingového mixu.
Rizika řízení logistiky v podniku
Štěpančík, Ondřej ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rizika řízení logistiky v podniku se zabývá analýzou kvality toků v logistickém řetězci vybraného internetového obchodu Notino.cz. Práce je rozdělena do tří částí. Část teoretická popisuje teoretická východiska na základě odborné literatury. Analytická část analyzuje současný stav kvality, procesy v podniku a rozbor příčin a následků. Návrhová část vyvozuje závěry z analýz, navrhuje a hledá opatření ke snížení nebo eliminaci identifikovaných rizik.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Marketingový mix podniku
Prokeš, Jan ; Škarda, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je vymezení marketingového mixu zážitkové pivnice Pivní burza, která je zaměřena především na prodej čepovaného piva za proměnlivé ceny, které se mění dle poptávky zákazníků. Hlavními body této práce jsou tedy analýza a vypracování marketingového mixu. Poté přednesení návrhů na zlepšení, které firmě pomohou k lepší konkurenceschopnosti. Konkrétní návrhy budou vycházet z provedených analýz.
Komunikační mix společnosti
Žáková, Veronika ; Hudáková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Komunikační mix společnosti“. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část obsahuje teorii, kde jsou vymezeny základní pojmy marketingu, které jsou následně aplikovány, ve druhé analytické části, na vybraném podniku. Praktická část se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořeny na základě informací získaných v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny komunikačního mixu a především na zefektivnění propagace podniku.
Marketingový mix vybraného hotelu
Brychta, Ladislav ; Pecková, Jarmila Hnidáková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu, nacházejícího se uprostřed Masarykova okruhu v Brně. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingového mixu hotelu. Při zpracování analýzy hotelu se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro zpracování návrhů na zlepšení marketingového mixu jsou poznatky, které jsou získané na základě uskutečněných analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 592 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.