Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Jánošíková, Gabriela ; Hajdíková, Kamila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, která se zaměřuje na průmyslovou firmu OLZA, spol. s. r. o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a získané informace budou analyzovány a formulovány do souboru návrhů a doporučení pro zvýšení aktuální úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Herzánová, Pavlína ; Tichý, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků společnosti SONNENTOR s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její zvýšení.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Andrýsková, Jana ; Michalčíková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a komunikačních nástrojů úklidové společnosti BEDNÁŘ-UH, s.r.o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a předloženy návrhy na její zvýšení. Dále budou navrhnuty nové služby, které společnost může zařadit do své stálé nabídky.
Měření spokojenosti zákazníků v pivovaru Zubr, a. s.
Coufalíková, Helena ; Dostál,, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Zubr, a. s. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou získaná data zpracována pomocí programu Microsoft Excel a následně vyhodnocena. Výsledkem je interpretace návrhů a doporučení, směřující ke zvyšování spokojenosti zákazníků Pivovaru Zubr, a. s. V teoretické části jsem se snažila podrobněji popsat, jak probíhá marketingový výzkum. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků a souhrnně popsáno marketingové prostředí. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků, jehož výstupem byly informace, na základě kterých byl doporučen návrh na zlepšení pro větší spokojenost zákazníků.
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. užitím Maple
Charvátová, Pavlína ; Ing.Hana Karlíková, CSc. (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. Na základě provedeného marketingového výzkumu a s podporou počítačového systému Maple jsou získaná data vyhodnocena. Výsledkem je interpretace vlastních návrhů a doporučení směřující ke zvyšování zákaznické spokojenosti.
Zkvalitnění služeb Hotelu Centro spojené s přechodem na vyšší stupeň hotelové klasifikace
Vaculíková, Michaela ; Chalupa, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Hotelu Centro a procesem zavedení systému oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení České republiky s cílem získání 4**** třídy v kategorii „Hotel“. Vyhodnocuje současný stav a následně na základě zjištěných nedostatků a požadavků klasifikace navrhuje potřebná zlepšení a opatření. Provádí samotným procesem získání klasifikačního osvědčení.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Electro World Brno Avion
Zahradník, Tomáš ; Krčmař, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o měření spokojenosti zákazníků navštěvujících prodejnu Electro World v Brně v obchodním centru Avion Shopping park. V první části práce jsou vymezeny hlavní cíle, dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V druhé části je zpracována teorie, kterou je nutno ovládat pro pochopení problematiky. V navazující praktické části je vyhotovena analýza současného stavu a následně vytvořen dotazník, jehož výsledky jsou posléze analyzovány. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky vyplývající z dotazníkového šetření a následná doporučení pro zlepšení.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Fojtíková, Kristina ; Hluštík, Radovan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků bowlingových heren v Uherském Hradišti a navrhnout pro jednu z nich opatření pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky budou analyzovány v praktické části. Na základě získaných informací budou sestaveny návrhy a opatření, která by měla vést k celkovému zvýšení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami a ke zvýšení tržeb firmy.
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Student Agency, s. r. o.
Hadašová, Iva ; Hadaš, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce klade důraz na spokojeného zákazníka a budování vztahů firmy se zákazníkem. Obsahuje měření spokojenosti cestujících s autobusovými linkami společnosti Student Agency, s. r. o. a návrh na zkvalitnění těchto linek tak, aby přilákal více spokojených zákazníků a tím zvýšil obsazenost spojů a navýšení zisků společnosti a zároveň posílil její konkurenceschopnost.
Analýza spokojenosti zákazníků se službami cestovní kanceláře
Kosobudová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce zdůrazňuje nutnost neustálého zjišťování spokojenosti zákazníků v oblasti služeb cestovního ruchu. V teoretické části je vysvětlen pojem služeb cestovního ruchu, orientace na zákazníka a metody měření jeho spokojenosti. V praktické části je analyzována spokojenost zákazníků konkrétní cestovní kanceláře pomocí dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.