Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 287 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie pro společnost podnikající v gastronomii
Černý, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je návrh změn v komunikační strategii podniku působící v oblasti gastronomie. Na základě realizované analýzy stávajícího stavu byla navrhnuta žádoucí opatření podporující vytyčenou strategii podniku.
Komunikační strategie firmy TVT EURO-okna s.r.o.
Havlíková, Ladislava ; Ing.Simona Nováková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu TVT EURO-okna s.r.o. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro tuto firmu.
Návrh komunikačního plánu
Strupek, Ondřej ; Mgr.Marek Novák (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje současnou situaci firmy KZK, s.r.o., a její postavení na trhu. Výsledky situační analýzy pomohou firmě navrhnout takový komunikační plán, který jí zajistí lepší šíření marketingových informací ke svým potenciálním zákazníkům.
Návrh komunikační strategie společnosti
Janásová, Nela ; Verfl, Jan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je orientována především na analýzu zvoleného podniku DEKOR, spol. s r.o. a dle získaných informací navrhuje řešení komunikačních problémů této společnosti. V teoretické části jsou objasněny především základní pojmy z oblasti marketingu a pojmy s touto oblastí související. Praktická část práce podrobně analyzuje současnou situaci ve společnosti. Závěrečná část dle provedených analýz navrhuje případná řešení a vlastní doporučení pro zdokonalení komunikační strategie společnosti.
Komunikační strategie podniku
Kohout, Filip ; Valčík, Jan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategie v rámci jednotlivého podniku. Analyzuje a specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladu vybrané firmy. Výsledky tvoří podklad pro vypracování komunikačního plánu, který povede k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.
Marketingová strategie motoristických veletrhů
Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro automobilový veletrh Autotec & Autosalon Brno 2010. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingové komunikace a uplatnění jejích jednotlivých nástrojů v praxi. Navržená strategie vychází především z primárního cíle, kterým je zajištění plánované návštěvnosti veletrhu.
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
Návrh komunikační strategie
Ševčíková, Barbora ; Vodičková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti NEXX s.r.o. v oblasti komunikace a jejího působení na společnost a zákazníky. Teoretická část se zaměřuje na nejnovější poznatky v dané problematice, současné trendy a vysvětlení základních pojmů. Praktická část představuje zhodnocení současného stavu společnosti a následně navržení nové komunikační strategie.
Komunikační strategie podniku
Stloukal, Tomáš ; Jelínek, Ladislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro podnik Zlatá Rezerva. Tento návrh má za úkol rozšířit a optimalizovat současnou komunikační strategii podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretická východiska práce. Druhá část práce analyzuje podnik a jeho vnější okolí, zároveň jsou v této části uvedeny výsledky z provedeného marketingového průzkumu. V poslední části práce je na základě výsledků z provedených analýz a vlastního průzkumu uveden návrh komunikační strategie.
Komunikační strategie podniku
Kyselková, Lucie ; Fiddes, Milada (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro kavárnu Pražírna Kyjov s.r.o. Samotnému návrhu předchází analýza současného stavu společnosti a vlastní marketingový průzkum. První část práce obsahuje teoretické poznatky, v druhé části je představena samotná společnost a analyzována její současná situace. V následující části je na základě marketingového průzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření, navržena vhodná komunikační strategie společnosti, která má přispět k oslovení nových a stávajících zákazníků a ke zvýšení povědomí o společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 287 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.