Název:
Návrh komunikační strategie společnosti
Překlad názvu:
Design of Communication Strategy of a Company
Autoři:
Janásová, Nela ; Verfl, Jan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je orientována především na analýzu zvoleného podniku DEKOR, spol. s r.o. a dle získaných informací navrhuje řešení komunikačních problémů této společnosti. V teoretické části jsou objasněny především základní pojmy z oblasti marketingu a pojmy s touto oblastí související. Praktická část práce podrobně analyzuje současnou situaci ve společnosti. Závěrečná část dle provedených analýz navrhuje případná řešení a vlastní doporučení pro zdokonalení komunikační strategie společnosti.
The thesis is focused on the analysis of the selected DEKOR company and according to the information received suggests solutions to communication problems of the company. In the theoretical part are explained mainly basic concepts of marketing and concepts associated with this area. The practical part of the paper analyzes in detail the current situation in the company. The final part according to the analyzes suggests possible solutions and recommendations for improving their own communication strategy.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingový mix; strategie; communication; communication mix; communication strategy; Marketing; marketing mix; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27588