Název: Komunikační strategie firmy TVT EURO-okna s.r.o.
Překlad názvu: Communication Strategy of Firm TVT EURO-okna, Ltd.
Autoři: Havlíková, Ladislava ; Ing.Simona Nováková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; konkurence; marketing; SWOT analýza; Communication; communication mix; communication strategy; competition; marketing; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/24747

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-595296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet