Název:
Komunikační strategie firmy TVT EURO-okna s.r.o.
Překlad názvu:
Communication Strategy of Firm TVT EURO-okna, Ltd.
Autoři:
Havlíková, Ladislava ; Ing.Simona Nováková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu TVT EURO-okna s.r.o. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro tuto firmu.
Master’s thesis deals with design communication strategy for the company TVT EURO-okna Ltd. This thesis is focused on analysis of current marketing communication and proposal of a new communication strategy for this company.
Klíčová slova:
Komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; konkurence; marketing; SWOT analýza; Communication; communication mix; communication strategy; competition; marketing; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/24747