Název: Návrh komunikační strategie pro společnost podnikající v gastronomii
Překlad názvu: Proposal of Communication Strategy for a Company Doing Business in Gastronomy
Autoři: Černý, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingový mix; strategie; communication; communication mix; communication strategy; Marketing; marketing mix; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34129

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-597349


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet