Název: Marketingová strategie motoristických veletrhů
Překlad názvu: Marketing Strategy of Automotive Trade-fairs
Autoři: Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza trhu; Autosalon Brno; Autotec; Komunikační strategie; Marketing; Public Relations; Reklama; SWOT analýza; Veletrhy Brno; Advertising; Autosalon Brno; Autotec; Communication strategy; Exhibition Centre Brno; Market analysis; Marketing; Public Relations; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11683

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-591995


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet