Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing zvolené společnosti
Jelínková, Lenka ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce je souhrn marketingových nástrojů vybraného subjektu, který působí na trhu ve výrobě a prodeji plastových odlitků. Následně je sestaven plán online marketingových aktivit. První část práce je zaměřena na teoretická východiska. Pomocí komparace a deskripce odborné literatury jsou definovány stěžejní pojmy. Ty tvoří nezbytný základ také pro tvorbu části praktické. Teoretická část vysvětluje marketing a s ním spojený marketingový mix a jeho složky, detailněji je popsána marketingová komunikace, strategické řízení a nástroje internetového marketingu. Druhá část práce, část praktická, byla sepsána za použití dalších zdrojů. Všechny podklady posloužily k vytvoření plánu u zvolené společnosti. Plán je vytvořen za pomoci popisu současného stavu a cílů, kterých by společnost chtěla dosáhnout skrze vybrané strategie a nástroje online marketingu. V části práce nazvané výsledky a doporučení jsou rozepsané návrhy, plynoucí z praktické části, ke kterým se dospělo při analýze, pozorování a sestavování plánu. Navazuje na ně závěr, který je celkovým shrnutím rozebírané problematiky. Bakalářská práce je vytvořena za účelem, aby navržený plán bylo možné aplikovat v nejbližších měsících.
Optimalizace internetového marketingu v oddělení robotiky firmy ABB s.r.o.
Vatka, Ondřej ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje současný stav nástrojů internetového marketingu oddělení robotiky společnosti ABB s.r.o., která působí v oblasti energetiky a automatizace. Cílem této práce je optimalizace jednotlivých nástrojů internetového marketingu, které jednotka robotiky využívá. Důležitou součástí práce je také teoretický pohled na oblast internetového marketingu, jako je například jeho historie, vysvětlení základních pojmů, se kterými se člověk v tomto odvětví marketingu může setkat nebo popis toho, jak fungují online reklamní systémy.
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Ablamskaya, Alena ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Název této diplomové práce je "Postoj k online bannerové reklamě na sociální síti" VK.com" jako kanál pro nákup oblečení". Hlavním cílem diplomovéprace je prozkoumat postoje registrovaných uživatelů ruské sociální síti "VK.com" k bannerové reklamě. Autor diplomové práce popisue roli on-line bannerové reklamy, její hlavní typy a formy. Pro zjištění postoje uživatelů k online bannerové reklamě, byly provedeny kvalitativní a kvantitativní výzkumy. Diplomová práce se skládá ze dvou částí: první část obsahuje přehled literatury a praktickou část. První část je zaměřena na teoretický základ: byly popsány specifikované podmínky a pojmy online reklamy. Praktická část je zaměřena na podrobnou analýzu online bannerové reklamy, byly prozkoumány podmínky její umístění a způsoby platby. V závěrečné kapitole, na základě výsledků provedeného dotazníku a výpočtů, autor poskytuje doporučení pro zvýšení effektivity online bannerové reklamy. Autor radí sociální síti jak se vyhnout efektu slepota banneru a upoutat pozornost uživatelů.
Možnosti využití ADS-B pro řízení provozu v CTR a po ploše
Šíblová, Kamila ; Procházka, Radek (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o systému ADS-B a jeho možném využití na Letišti Václava Havla Praha. V úvodu práce je popsána historie vedoucí k zavedení tohoto systému a následně systém ADS-B objasněn. V práci je uveden také časový harmonogram zavedení systému. Následně je uvedena aplikace na daném letiště s ověřování integrity, funkčnosti, spolehlivosti a bezpečnosti.
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.
Effectivity of banner advertisement
Šandrik, Vladimír ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá reklamou na internete, konkrétne spôsobmi a možnosťami využitia reklamných plôch -- bannerov na webových stránkach. Teoretický úvod zavedie čitateľa do sveta reklamy na internete, od jej začiatkov až po súčasný stav reklamy na internete, detailnejšie priblíži problematiku bannerov popisom spôsobov aplikácie na webových stránkach, typov bannerov a tiež funkcionality grafických prvkov webových stránok. Posledná časť teoretického základu sa zaoberá systémami na správu reklamných kampaní, používanými v praxi a tým ako tieto aplikácie pracujú s dátami, s akými druhmi dát ako a akými spôsobmi merajú, vyhodnocujú a interpretujú účinnosť bannerov na internete. V ďalšej časti diplomovej práce sa autor venuje opisu prostredia na ktorom bude prevedený výskum. Predstaví globálnu spoločnosť realizujúcu svoj obchodný zámer pomocou celosvetovej siete -- internet. Opíše štruktúru webových stránok firmy, spôsoby, akými je na stránky umiestňovaná vnútrofiremná reklama, typy vnútrofiremných bannerov. Detailnejšie je popísaný systém správy reklamných kampaní, ktorý spoločnosť využíva, je uvedená metóda s akou pracuje a hodnotí tento systém dáta získané, a aké výstupy ponúka. Dôležitou časťou práce je výskum. Je rozdelený do kategórií výskumu podľa obsahu, formy a umiestnenia banneru. Je predstavený obsah výberu dát, časový horizont zberu dát, jeho priebeh a vyhodnotenie výsledkov.Vysvetlí, čo bude merané aké veličiny budú do výskumu vstupovať a aké vystupovať, aké nastavenia boli použité, akým spôsobom budú tieto dáta hodnotené a aké závery môžu naznačovať. Posledná kapitola -- Výstupy výskumu a interpretácia výsledkov je záverečným zhrnutím práce. Autor prezentuje výsledky výskumu v grafickej (grafy) a písomne forme a formuluje závery z neho plynúce, ich využitie v praxi, a predloží možnosti smerovania vývoja v oblasti reklamy na internete.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.