Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace elekronického obchodu firmy GAME LAND s.r.o.
Smrž, Marek ; Ševčík, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje a hodnotí elektronický obchod středně velké firmy, která se zabývá informačními technologiemi. Práce je rozdělena na dvě hlavní části a obsahuje jedenáct obrázků. První část je věnována popisu stávajícího elektronického obchodu z pohledu obsahové náplně, funkčnosti a grafického uživatelského rozhraní. Druhá část pak obsahuje návrhy na zlepšení v jednotlivých oblastech, které přispějí k celkové optimalizaci e-businessu. Návrhy jsou koncipované s důrazem na koncového zákazníka a mají přispět k lepší použitelnosti stránek a tak i zvýšení zisku společnosti.
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.
Optimalizace elekronického obchodu firmy GAME LAND s.r.o.
Smrž, Marek ; Ševčík, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje a hodnotí elektronický obchod středně velké firmy, která se zabývá informačními technologiemi. Práce je rozdělena na dvě hlavní části a obsahuje jedenáct obrázků. První část je věnována popisu stávajícího elektronického obchodu z pohledu obsahové náplně, funkčnosti a grafického uživatelského rozhraní. Druhá část pak obsahuje návrhy na zlepšení v jednotlivých oblastech, které přispějí k celkové optimalizaci e-businessu. Návrhy jsou koncipované s důrazem na koncového zákazníka a mají přispět k lepší použitelnosti stránek a tak i zvýšení zisku společnosti.
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.

Viz též: podobná jména autorů
1 Smrž, M.
6 Smrž, Martin
1 Smrž, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.